Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 8521

Rana dijagnostika poremećaja komunikacije-prevencija teškoća u školskoj dobi


Vancaš, Mirjana; Brozović, Blaženka
Rana dijagnostika poremećaja komunikacije-prevencija teškoća u školskoj dobi // Dječja i adolescentna psihijatrija između zdravstvene ustanove i škole / Rudan, V. ; Špoljar-Vržina, Sanja, M. ; Martić-Biočina, S. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 1997. str. 62-62 (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 8521 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Rana dijagnostika poremećaja komunikacije-prevencija teškoća u školskoj dobi
(Diagnostic of communication disorders)

Autori
Vancaš, Mirjana ; Brozović, Blaženka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Dječja i adolescentna psihijatrija između zdravstvene ustanove i škole / Rudan, V. ; Špoljar-Vržina, Sanja, M. ; Martić-Biočina, S. - Zagreb : Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 1997, 62-62

Skup
Dječja i adolescentna psihijatrija između zdravstvene ustanove i škole

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22.05.1997. - 24.05.1997

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
jezično-govorni razvoj; komunikacija; čitanje i pisanje; školske vještine
(speech and language development; communication; reading and writing; school skills)

Sažetak
Jezik kao jedinstveno obilježje čovjeka ima istaknutu ulogu u humanoj komunikaciji i procesima učenja. Stoga je intaktan jezično-govorni razvoj nužan preduvjet normalnoga razvoja djeteta. Jezični razvoj je proces koji započinje prije rođenja, traje cijeli život, a najintenzivnije se odvija u prvih deset godina života. Usvajanje komunikacijskih vještina najčešće se odvija spontano i bez svjesnih napora a pojava poteškoća i nastanak posljedica određeni su raznovrsnim čimbenicima, posebice uzrokom i vremenom nastanka te vremenom začetka terapijskog postupka. Klinička iskustva nedvojbeno potvrđuju povezanost ranih jezično-govornih teškoća i teškoća u usvajanju predškolskih i školskih vještina. Dobra rana interdisciplinarna dijagnostika i primjerene terapijske metode najbolja su prevencija teškoća u učenju u školskoj dobi. Stoga je i cilj ovoga rada ukazati na obilježja normalnoga i (pred)pokazatelje poremećenoga jezično-govornog razvoja, te moguće posljedice na proces učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Projekti:
013003

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Blaženka Brozović (autor)

Avatar Url Mirjana Lenček (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vancaš, Mirjana; Brozović, Blaženka
Rana dijagnostika poremećaja komunikacije-prevencija teškoća u školskoj dobi // Dječja i adolescentna psihijatrija između zdravstvene ustanove i škole / Rudan, V. ; Špoljar-Vržina, Sanja, M. ; Martić-Biočina, S. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 1997. str. 62-62 (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
Vancaš, M. & Brozović, B. (1997) Rana dijagnostika poremećaja komunikacije-prevencija teškoća u školskoj dobi. U: Rudan, V., Špoljar-Vržina, Sanja, M. & Martić-Biočina, S. (ur.)Dječja i adolescentna psihijatrija između zdravstvene ustanove i škole.
@article{article, author = {Vanca\v{s}, Mirjana and Brozovi\'{c}, Bla\v{z}enka}, year = {1997}, pages = {62-62}, keywords = {jezi\v{c}no-govorni razvoj, komunikacija, \v{c}itanje i pisanje, \v{s}kolske vje\v{s}tine}, title = {Rana dijagnostika poreme\'{c}aja komunikacije-prevencija te\v{s}ko\'{c}a u \v{s}kolskoj dobi}, keyword = {jezi\v{c}no-govorni razvoj, komunikacija, \v{c}itanje i pisanje, \v{s}kolske vje\v{s}tine}, publisher = {Hrvatsko andrago\v{s}ko dru\v{s}tvo (HAD)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vanca\v{s}, Mirjana and Brozovi\'{c}, Bla\v{z}enka}, year = {1997}, pages = {62-62}, keywords = {speech and language development, communication, reading and writing, school skills}, title = {Diagnostic of communication disorders}, keyword = {speech and language development, communication, reading and writing, school skills}, publisher = {Hrvatsko andrago\v{s}ko dru\v{s}tvo (HAD)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font