Pregled bibliografske jedinice broj: 851933
Kurikulumski pristup obrazovanju odgojitelja
Kurikulumski pristup obrazovanju odgojitelja // Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja / Tatković, Nevenka, Radetić-Paić, Mirjana, Blažević, Iva (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli ; Dječji vrtić Medulin, 2016. str. 173-192
CROSBI ID: 851933 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kurikulumski pristup obrazovanju odgojitelja
(Curricular Approach to Preschool Teacher Training)
Autori
Močinić, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Urednik/ci
Tatković, Nevenka, Radetić-Paić, Mirjana, Blažević, Iva
Izdavač
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli ; Dječji vrtić Medulin
Grad
Pula
Godina
2016
Raspon stranica
173-192
ISBN
978-953-7320-34-8
Ključne riječi
kurikulum, nastavni plan i program, struktura kurikuluma, odgojitelj refleksivni praktičar, istraživačke vještine
(curriculum, syllabus, curricular structure, preschool teacher as a reflective practitioner, research skills)
Sažetak
Profesionalni razvoj odgojitelja bitno je određen povijesnim, socijalnim i kulturnim kontekstom, obrazovnom politikom, njihovim položajem u društvu i profesionalnim zahtjevima koji se pred njih postavljaju. U kontekstu brzih tehnoloških promjena od odgojitelja se traži da se zna suočiti sa složenim odgojnim situacijama u kojima treba djelovati kao refleksivni praktičar, povezujući stečena teorijska znanja i praktična umijeća. Iz analize strukture kurikuluma postojećih preddiplomskih sveučilišnih studija za odgojitelje u Hrvatskoj, proizlazi da kurikulumi iz uzorka nemaju uravnoteženu praktičnu i teorijsku dimenziju obrazovanja te da očekivani ishodi učenja rijetko predviđaju razvoj refleksivne i istraživačke kompetencije budućeg odgojitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija