Pregled bibliografske jedinice broj: 851738
Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije 'Globalne i lokalne perspektive pedagogije'
Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije 'Globalne i lokalne perspektive pedagogije' / Jukić, Renata ; Bogatić, Katarina ; Gazibara, Senka ; Pejaković, Sara ; Simel, Sanja ; Nagy Varga, Aniko ; Campbell-Barr, Verity (ur.). Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016 (zbornik)
CROSBI ID: 851738 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije 'Globalne i lokalne perspektive pedagogije'
(Conference Proceedings Book 'Global and Local Perspectives of Pedagogy' - Academic Papers)
Urednik/ci
Jukić, Renata ; Bogatić, Katarina ; Gazibara, Senka ; Pejaković, Sara ; Simel, Sanja ; Nagy Varga, Aniko ; Campbell-Barr, Verity
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, zbornik, znanstvena
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2016
Stranica
438
ISBN
978-953-314-091-9
Ključne riječi
pedagogija, globalno, lokalno
(pedagogy, global, local)
Sažetak
Prva međunarodna znanstvena konferencija Globalne i lokalne perspektive pedagogije, organizirana je u vrijeme velikih previranja i različitih vizija o budućnosti hrvatske pedagogije i školstva. Promjene koje se događaju europski su orijentirane, no paralelni fokus na očuvanje identiteta i tradicije hrvatske pedagogije poveznica je između globalnog i lokalnog razmišljanja, te je stoga recentnost navedene teme predstavljala nit vodilju konferencije. Konferenciju su partnerski organizirali Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku i Department of Child Education, Faculty of Child and Adult Education Sveučilišta u Debrecenu, Mađarska, a uz podršku Agencije za odgoj i obrazovanje i Hrvatskog pedagogijskog društva. U radovima autora zbornika razmatraju se bitna pitanja pedagogijske znanosti i pedagoške prakse, interpretacija i reinterpretacija pedagoških i didaktičkih fenomena, kvalitete odgoja i obrazovanja, profesionalne uloge i identiteta pedagoga i učitelja, partnerstva i kulture u odgoju i obrazovanju, usmjerenosti na dijete/učenika u odgoju i obrazovanju, profesionalnog razvoja pedagoga i učitelja, inkluzije u obrazovanju, ali i pitanja vezana uz cjelovitu kurikularnu reformu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Profili:
Sanja Simel Pranjić
(urednik)
Renata Jukić
(urednik)
Sara Kakuk
(urednik)
Katarina Bogatić
(urednik)
Senka Žižanović
(urednik)