Pregled bibliografske jedinice broj: 851448
Implikacije starorimskog odgoja i obrazovanja u suvremeni odgojno obrazovni proces
Implikacije starorimskog odgoja i obrazovanja u suvremeni odgojno obrazovni proces, 2015., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 851448 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implikacije starorimskog odgoja i obrazovanja u suvremeni odgojno obrazovni proces
(Implications of Ancient Roman Education in the Contemporary Educational Process)
Autori
Hosni, Ino
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
23.06
Godina
2015
Stranica
81
Mentor
Ninčević, Marjan
Neposredni voditelj
Ninčević, Marjan
Ključne riječi
rimski odgoj; rimski književnici; suvremena obrazovna politika; formalno; neformalno; informalno obrazovanje; funkcionalno i intencionalano učenje; društveno odgovorno poslovanje
(Roman education; Roman writers; modern policy; formal; non-formal and informal education; functional and intentional learning; corporate social responsibility)
Sažetak
Rimski je odgoj od početaka bio povezan sa svakodnevnim i praktičnim životom, a glavnu ulogu u pružanju takvog odgoja preuzeo je pater familias neposredno uvodeći odgajanike u složene životne i poslovne prilike. Razdoblje relativno autohtonog rimskog odgoja prestaje sve većim utjecajem grčke kulture, a iduća stepenica razvoja nastupa transformacijom Republike u Carstvo. Razvidna je i povezanost rimske književnosti i odgoja. Rimski su pisci nastojali pisati s ciljem da istovremeno zabave, ali i pouče čitatelja, u čemu je najuspješniji bio Vergilije. Primjena rimskih odgojnih vrijednosti u današnje vrijeme iziskuje prilagodbu obrazovne politike i pridavanje veće važnosti pluralnosti odgoja te međusektroskom povezivanju javnoga, civilnoga i poslovnoga sektora kao glavnih nositelja i kreatora obrazovnih politika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija