Pregled bibliografske jedinice broj: 851432
Pedagoško-psihološki aspekti komunikacije
Pedagoško-psihološki aspekti komunikacije. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016 (monografija)
CROSBI ID: 851432 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoško-psihološki aspekti komunikacije
(Pedagogical and Psychological Aspects of Communication)
Autori
Tatković, Nevenka ; Diković, Marina ; Tatković, Sanja
Prevoditelji
Škarica, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Grad
Pula
Godina
2016
Stranica
171
ISBN
978-953-7320-29-4
Ključne riječi
komunikacija; psihološki aspekti komunikacije; pedagoški aspekti komunikacije; poslovna komunikacija; interkulturalna komunikacija
(communication; psychological aspects of communication; pedagogical aspects of communication; business communication; intercultural communication)
Sažetak
Knjiga Pedagoško-psihološki aspekti komunikacije koncipirana je u dva dijela: prvi dio – psihološki aspekti komunikacije sastoji se od šest poglavlja, a drugi dio – pedagoški aspekti komunikacije ima osam poglavlja. Posljednje poglavlje (deveto poglavlje) čine Prilozi, a na kraju knjige su Zaključna razmatranja, Literatura, Indeks autora i Indeks pojmova te Popis slika. U prvome se dijelu, nakon pojmovnoga određenja komunikacije i značajki ljudske komunikacije, ekspliciraju preduvjeti uspješne komunikacije i vrste komunikacije. Daje se opsežan prikaz verbalne i neverbalne komunikacije, komunikacijskih vještina te interpersonalne komunikacije kao temeljne odrednice ljudske komunikacije u svim područjima čovjekova života i djelovanja. Drugi dio knjige sadrži osam poglavlja u kojima se teorijski raspravlja o društvenoj dimenziji komunikacije, poslovnoj komunikaciji, komunikaciji u odgoju i obrazovanju, odnosno o pedagoškoj komunikaciji, konfliktima u odgojno-obrazovnome radu, komunikaciji odgojitelja i nastavnika s roditeljima, komunikaciji u nastavi, poučavanju i medijima, o odlikama odgojitelja i nastavnika u komunikacijskome procesu te o interkulturalnoj komunikaciji. Sva su poglavlja međusobno povezana i čine logičnu cjelinu. Osim teorijskoga diskursa o pedagoško-psihološkim aspektima komunikacije, vrijedan dio ove znanstvene monografije su praktični primjeri, odnosno radionice komunikacije u kojima su podastrijeti primjeri kako uspješnije komunicirati i kako se bolje razumjeti, i to kroz radionice verbalne, neverbalne i paraverbalne komunikacije, (samo)komunikacije i interkulturalne komunikacije.
Izvorni jezik
Hrvatski