Pregled bibliografske jedinice broj: 85131
Je li marketing dobar izbor? Stavovi i percepcije studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu
Je li marketing dobar izbor? Stavovi i percepcije studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu // Ekonomski fakultet u Zagrebu - Razvitak ekonomske misli i njene primjene u Hrvatskoj 1920.-2000. / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. str. 189-198 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 85131 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Je li marketing dobar izbor? Stavovi i percepcije studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu
(Ia Marketing a Good Choice? Attitudes and Perceptions of Students at the Faculty of Economics in Zagreb)
Autori
Vranešević, Tihomir ; Tkalac, Ana ; Piri Rajh, Sunčana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Ekonomski fakultet u Zagrebu - Razvitak ekonomske misli i njene primjene u Hrvatskoj 1920.-2000.
/ Rocco, Fedor - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001, 189-198
Skup
Ekonomski fakultet u Zagrebu - Razvitak ekonomske misli i njene primjene u Hrvatskoj 1920.-2000.
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 05.04.2001. - 06.04.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
marketing; syllabus; stavovi studenata; evaluacija programa
(marketing; curriculum; students attitudes; program evaluation)
Sažetak
Niz političkih i gospodarskih promjena koje su se dogodile u Hrvatskoj tijekom proteklih desetak godina imale su između ostalog značajan utjecaj i na obrazovni sustav, pogotovo na sveučilišnoj razini. Taj se utjecaj ispoljio ne samo kroz promjene programa različitih visokoškolskih ustanova (pogotovo gospodarski orijentiranih) već i kroz drugačiji pristup procesu studiranja novih generacija studenata. Ekonomski fakultet u Zagrebu je kroz promjene programa, uključivanjem u neke svjetske znanstvene i nastavne trendove, uvođenje specijaliziranih poslijediplomskih studija, međunarodnim razmjenama, te na mnoge druge načine pokušao (i uspio) znanstveno-nastavnom razinom zadovoljiti zahtjeve novih studenata "klijenata". Obzirom da nas u želji da kreiramo kvalitetan i moderan program zanima i percepcija i stavovi studenata prema postojećem programu, nastavnicima, znanstenim disciplinama, korištenoj literaturi, s Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, krenula je inicijativa za provođenjem ovog istraživanja. Osnovni cilj bio je stjecanje uvida u stavove studenata o Marketingu kao smjeru, i to kroz definiranje eventualnih problema i područja nezadovoljstva potencijalnih studenata, kako bi se na njih moglo odgovoriti poboljšanjima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija