Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 85131

Je li marketing dobar izbor? Stavovi i percepcije studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu


Vranešević, Tihomir; Tkalac, Ana; Piri Rajh, Sunčana
Je li marketing dobar izbor? Stavovi i percepcije studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu // Ekonomski fakultet u Zagrebu - Razvitak ekonomske misli i njene primjene u Hrvatskoj 1920.-2000. / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. str. 189-198 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 85131 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Je li marketing dobar izbor? Stavovi i percepcije studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu
(Ia Marketing a Good Choice? Attitudes and Perceptions of Students at the Faculty of Economics in Zagreb)

Autori
Vranešević, Tihomir ; Tkalac, Ana ; Piri Rajh, Sunčana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Ekonomski fakultet u Zagrebu - Razvitak ekonomske misli i njene primjene u Hrvatskoj 1920.-2000. / Rocco, Fedor - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001, 189-198

Skup
Ekonomski fakultet u Zagrebu - Razvitak ekonomske misli i njene primjene u Hrvatskoj 1920.-2000.

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 05.04.2001. - 06.04.2001

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
marketing; syllabus; stavovi studenata; evaluacija programa
(marketing; curriculum; students attitudes; program evaluation)

Sažetak
Niz političkih i gospodarskih promjena koje su se dogodile u Hrvatskoj tijekom proteklih desetak godina imale su između ostalog značajan utjecaj i na obrazovni sustav, pogotovo na sveučilišnoj razini. Taj se utjecaj ispoljio ne samo kroz promjene programa različitih visokoškolskih ustanova (pogotovo gospodarski orijentiranih) već i kroz drugačiji pristup procesu studiranja novih generacija studenata. Ekonomski fakultet u Zagrebu je kroz promjene programa, uključivanjem u neke svjetske znanstvene i nastavne trendove, uvođenje specijaliziranih poslijediplomskih studija, međunarodnim razmjenama, te na mnoge druge načine pokušao (i uspio) znanstveno-nastavnom razinom zadovoljiti zahtjeve novih studenata "klijenata". Obzirom da nas u želji da kreiramo kvalitetan i moderan program zanima i percepcija i stavovi studenata prema postojećem programu, nastavnicima, znanstenim disciplinama, korištenoj literaturi, s Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, krenula je inicijativa za provođenjem ovog istraživanja. Osnovni cilj bio je stjecanje uvida u stavove studenata o Marketingu kao smjeru, i to kroz definiranje eventualnih problema i područja nezadovoljstva potencijalnih studenata, kako bi se na njih moglo odgovoriti poboljšanjima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067007

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Vranešević, Tihomir; Tkalac, Ana; Piri Rajh, Sunčana
Je li marketing dobar izbor? Stavovi i percepcije studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu // Ekonomski fakultet u Zagrebu - Razvitak ekonomske misli i njene primjene u Hrvatskoj 1920.-2000. / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. str. 189-198 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vranešević, T., Tkalac, A. & Piri Rajh, S. (2001) Je li marketing dobar izbor? Stavovi i percepcije studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. U: Rocco, F. (ur.)Ekonomski fakultet u Zagrebu - Razvitak ekonomske misli i njene primjene u Hrvatskoj 1920.-2000..
@article{article, author = {Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir and Tkalac, Ana and Piri Rajh, Sun\v{c}ana}, editor = {Rocco, F.}, year = {2001}, pages = {189-198}, keywords = {marketing, syllabus, stavovi studenata, evaluacija programa}, title = {Je li marketing dobar izbor? Stavovi i percepcije studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, keyword = {marketing, syllabus, stavovi studenata, evaluacija programa}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir and Tkalac, Ana and Piri Rajh, Sun\v{c}ana}, editor = {Rocco, F.}, year = {2001}, pages = {189-198}, keywords = {marketing, curriculum, students attitudes, program evaluation}, title = {Ia Marketing a Good Choice? Attitudes and Perceptions of Students at the Faculty of Economics in Zagreb}, keyword = {marketing, curriculum, students attitudes, program evaluation}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font