Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 851306

UTJECAJ TRŽIŠNE ORIJENTACIJE HRVATSKIH PODUZEĆA NA INOVACIJE PROIZVODA I USLUGA


Miloloža, Helena
UTJECAJ TRŽIŠNE ORIJENTACIJE HRVATSKIH PODUZEĆA NA INOVACIJE PROIZVODA I USLUGA // Poslovna izvrsnost, 10 (2016), 2; 89-106 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 851306 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UTJECAJ TRŽIŠNE ORIJENTACIJE HRVATSKIH PODUZEĆA NA INOVACIJE PROIZVODA I USLUGA
(IMPACT OF MARKET ORIENTATION ON INNOVATION OF PRODUCTS AND SERVICES IN CROATIAN COMPANIES)

Autori
Miloloža, Helena

Izvornik
Poslovna izvrsnost (1846-3355) 10 (2016), 2; 89-106

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
tržišna orijentacija ; inovacije proizvoda i usluga
(market orientation ; innovation of products and services)

Sažetak
Tržišna orijentacija pridonosi boljem razumijevanju tržišta i unaprjeđuje nastup poduzeća na tržištu. Kao složena marketinška koncepcija, ostvaruje bitan utjecaj na inovacijske procese u poduzeću. Međutim, rezultati dosadašnjih istraživanja korelacijskog odnosa između tržišne orijentacije i inovacija pokazali su da učinak tržišne orijentacije može biti i pozitivan i negativan. Stoga je cilj ovog rada analizirati tržišnu orijentaciju i inovativnost poduzeća te ispitati utjecaj tržišne orijentacije, kao jednodimenzionalnog konstrukta, na uzorku izvoznih poduzeća u Republici Hrvatskoj i njihovih inovacijskih aktivnosti. Rezultati istraživanja, provedeni anketnim istraživanjem, pokazali su kako na inovativnost poduzeća statistički značajno pozitivno utječe orijentacija na konkurenciju, s posebnim naglaskom na razvoj i implementaciju post- prodajnih usluga, usmjerenost na one potrošače kod kojih poduzeća mogu ostvariti konkurentsku prednost te osviještenost menadžmenta o činjenici da svako djelovanje poduzeća može pridonijeti stvaranju vrijednosti za potrošače.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Helena Nikolić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Miloloža, Helena
UTJECAJ TRŽIŠNE ORIJENTACIJE HRVATSKIH PODUZEĆA NA INOVACIJE PROIZVODA I USLUGA // Poslovna izvrsnost, 10 (2016), 2; 89-106 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Miloloža, H. (2016) UTJECAJ TRŽIŠNE ORIJENTACIJE HRVATSKIH PODUZEĆA NA INOVACIJE PROIZVODA I USLUGA. Poslovna izvrsnost, 10 (2), 89-106.
@article{article, author = {Milolo\v{z}a, Helena}, year = {2016}, pages = {89-106}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}na orijentacija, inovacije proizvoda i usluga}, journal = {Poslovna izvrsnost}, volume = {10}, number = {2}, issn = {1846-3355}, title = {UTJECAJ TR\v{Z}I\v{S}NE ORIJENTACIJE HRVATSKIH PODUZE\'{C}A NA INOVACIJE PROIZVODA I USLUGA}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}na orijentacija, inovacije proizvoda i usluga} }
@article{article, author = {Milolo\v{z}a, Helena}, year = {2016}, pages = {89-106}, keywords = {market orientation, innovation of products and services}, journal = {Poslovna izvrsnost}, volume = {10}, number = {2}, issn = {1846-3355}, title = {IMPACT OF MARKET ORIENTATION ON INNOVATION OF PRODUCTS AND SERVICES IN CROATIAN COMPANIES}, keyword = {market orientation, innovation of products and services} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Journal of Economic Literature
  • ProQuest





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font