Pregled bibliografske jedinice broj: 851244
Hrvatski kvalifikacijski okvir
Hrvatski kvalifikacijski okvir // Uloga komunikacije u gospodarenju otpadom / Kalambura, Sanja ; Pavlović, Andreja ; Perović, Dino ; Anić Vučinić, Aleksandra (ur.).
Zagreb: Geotehnički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 34-34 (ostalo, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 851244 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hrvatski kvalifikacijski okvir
(The Croatian Qualifications Framework Act)
Autori
Petrović, Igor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Uloga komunikacije u gospodarenju otpadom
/ Kalambura, Sanja ; Pavlović, Andreja ; Perović, Dino ; Anić Vučinić, Aleksandra - Zagreb : Geotehnički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 34-34
ISBN
978-953-8066-01-6
Skup
Uloga komunikacije u gospodarenju otpadom, Zadar 2015.
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 19.03.2015. - 21.03.2015
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
HKO; ishodi učenja; kompetencije; EQF; QF-EHEA; vrednovanje
(CQF; learning outcomes; competences; EQF; QF-EHEA; evaluation)
Sažetak
Hrvatski kvalifikacijski okvir (HKO) instrument je uređenja sustava kvalifikacija u Republici Hrvatskoj. HKO omogućuje povezivanje razina kvalifikacija u RH s razinama kvalifikacija Europskog kvalifikacijskog okvira za cjeloživotno učenje (EQF) i Kvalifikacijskog okvira Europskog prostora visokog obrazovanja (QF-EHEA). Osim toga, HKO stvara preduvjete za vrednovanje i priznavanje neformalnog i informalnog učenja, kao i preduvjete za usklađivanje ishoda učenja s potrebama tržišta rada. Ključni element HKO-a su ishodi učenja-kompetencije. U članku su prikazani osnovni elementi HKO-a te su prikazani ishodi učenja novog diplomskog studijskog programa „Inženjerstvo okoliša“ Geotehničkog fakulteta gdje će se studenti obrazovati za stručnjake u području gospodarenja otpadom. Studij će započeti s izvođenjem u akademskoj godini 2015./2016.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Temeljne tehničke znanosti