Pregled bibliografske jedinice broj: 850928
Izrada videoigre korištenjem pokretačkog stroja
Izrada videoigre korištenjem pokretačkog stroja, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split
CROSBI ID: 850928 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izrada videoigre korištenjem pokretačkog stroja
(Computer game development using pre-built game engine)
Autori
Markotić, Mirna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje
Mjesto
Split
Datum
30.09
Godina
2016
Stranica
31
Mentor
Marasović, Jadranka
Neposredni voditelj
Marasović, Tea
Ključne riječi
pokretački stroj; videoigre; OpenGL; SDL; Windows aplikacija; arhitektura igara
(game engine; computer games; OpenGL; SDL; Windows app; game architecture)
Sažetak
U ovom radu razmatra se realizacija i implementacija 2D videoigre korištenjem pokretačkog stroja posebno izrađenog baš za ovu videoigru. Opisuju se sve tehnologije upotrebljene za izradu videoigre: SDL, OpenGL, GLSL, GLM, C++, Visual Studio, Glew, CEGUI i Box2D. Većina nabrojanih tehnologija usko je vezana s pokretačkim strojem. U poglavlju "Arhitektura videoigara" opisana je temeljna struktura koju videoigra koristi. Iscrtavanje na ekran u igri, reproduciranje glazbe, upravljanje događajima itd. omogućuju komponente pokretačkog stroja, dok se za simulator fizike koristi Box2D biblioteka. U radu je detaljno opisan dizajn nivoa i svi objekti koji su prisutni na mapi nivoa. Videoigra se sastoji od više stanja izvođenja i prevedena je na dva jezika. Radnja videoigre odvija se unutar virtualnog prostora FESB-a, gdje igrač predstavlja studenta, čiji je cilj pronaći sobe u kojima se održavaju ispiti iz određenih kolegija. Igrač mora riješiti sve ispite pozitivno kako bi njegova avantura na fakultetu bila završena.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split