Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 850928

Izrada videoigre korištenjem pokretačkog stroja


Markotić, Mirna
Izrada videoigre korištenjem pokretačkog stroja, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split


CROSBI ID: 850928 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izrada videoigre korištenjem pokretačkog stroja
(Computer game development using pre-built game engine)

Autori
Markotić, Mirna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje

Mjesto
Split

Datum
30.09

Godina
2016

Stranica
31

Mentor
Marasović, Jadranka

Neposredni voditelj
Marasović, Tea

Ključne riječi
pokretački stroj; videoigre; OpenGL; SDL; Windows aplikacija; arhitektura igara
(game engine; computer games; OpenGL; SDL; Windows app; game architecture)

Sažetak
U ovom radu razmatra se realizacija i implementacija 2D videoigre korištenjem pokretačkog stroja posebno izrađenog baš za ovu videoigru. Opisuju se sve tehnologije upotrebljene za izradu videoigre: SDL, OpenGL, GLSL, GLM, C++, Visual Studio, Glew, CEGUI i Box2D. Većina nabrojanih tehnologija usko je vezana s pokretačkim strojem. U poglavlju "Arhitektura videoigara" opisana je temeljna struktura koju videoigra koristi. Iscrtavanje na ekran u igri, reproduciranje glazbe, upravljanje događajima itd. omogućuju komponente pokretačkog stroja, dok se za simulator fizike koristi Box2D biblioteka. U radu je detaljno opisan dizajn nivoa i svi objekti koji su prisutni na mapi nivoa. Videoigra se sastoji od više stanja izvođenja i prevedena je na dva jezika. Radnja videoigre odvija se unutar virtualnog prostora FESB-a, gdje igrač predstavlja studenta, čiji je cilj pronaći sobe u kojima se održavaju ispiti iz određenih kolegija. Igrač mora riješiti sve ispite pozitivno kako bi njegova avantura na fakultetu bila završena.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split

Profili:

Avatar Url Jadranka Marasović (mentor)

Avatar Url Tea Marasović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Markotić, Mirna
Izrada videoigre korištenjem pokretačkog stroja, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split
Markotić, M. (2016) 'Izrada videoigre korištenjem pokretačkog stroja', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Markoti\'{c}, Mirna}, year = {2016}, pages = {31}, keywords = {pokreta\v{c}ki stroj, videoigre, OpenGL, SDL, Windows aplikacija, arhitektura igara}, title = {Izrada videoigre kori\v{s}tenjem pokreta\v{c}kog stroja}, keyword = {pokreta\v{c}ki stroj, videoigre, OpenGL, SDL, Windows aplikacija, arhitektura igara}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Markoti\'{c}, Mirna}, year = {2016}, pages = {31}, keywords = {game engine, computer games, OpenGL, SDL, Windows app, game architecture}, title = {Computer game development using pre-built game engine}, keyword = {game engine, computer games, OpenGL, SDL, Windows app, game architecture}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font