Pregled bibliografske jedinice broj: 850754
Čitanje zagrebačkih grafita -primjer projektne prakse na Croaticumu
Čitanje zagrebačkih grafita -primjer projektne prakse na Croaticumu // III.zbornik radova Croaticum - Savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika / Banković-Mandić, Ivančica ; Čilaš Mikulić, Marica ; Juričić, Antonio (ur.).
Zagreb: FF Press, 2016. str. 79-90 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 850754 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čitanje zagrebačkih grafita -primjer projektne prakse na Croaticumu
(Graffiti in Zagreb using as an example of project teaching with foreign students at Croaticum)
Autori
Pasini, Dinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
III.zbornik radova Croaticum - Savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika
/ Banković-Mandić, Ivančica ; Čilaš Mikulić, Marica ; Juričić, Antonio - Zagreb : FF Press, 2016, 79-90
Skup
Deveto savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 08.07.2015. - 09.07.2015
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
projektna nastava ; suradničko učenje ; iskustveno učenje ; grafiti na sveučilišnim jezičnim vježbama ; ERR okvir u poučavanju
(project based learning ; cooperative learning ; experience-based learning ; graffiti at the university language exercises ; ERR teaching framework)
Sažetak
Projektna je nastava poticajan istraživački oblik suvremene nastave na svim obrazovnim razinama, pa tako i na onoj sveučilišnoj. Temeljeći se na suradničkome i iskustvenome učenju, takva nastava potiče više kognitivne sposobnosti studenata kao i njihovu kreativnost što ih čini zadovoljnim i sretnim studentima. Ta su ključna obilježja projektne nastave testirana u ljetnome semestru akademske godine 2014/15. na Jezičnim vježbama IV za hrvatski kao drugi i strani u sklopu Croaticumova modula na Filozofskome fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tema projekta bila je “Čitanje zagrebačkih grafita“, a provedena je na skupini od 12 stranih studenata na razini jezične kompetencije B2 prema ZEROJ-u, u ukupnome trajanju od mjesec dana. Uz mnoštvo zadataka i tehnika s kojima su se studenti tijekom ovoga projekta susretali poučavanjem prema ERR okviru u prvi su plan došli kritičko mišljenje u multikulturnome okruženju i kreativnost koja je rezultirala vrlo nadahnutim esejom studentice iz Čilea koji se donosi u cijelosti kao plod, ali i dokaz poticajnosti i učinkovitosti projektne nastave među studentskom populacijom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija