Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 850754

Čitanje zagrebačkih grafita -primjer projektne prakse na Croaticumu


Pasini, Dinka
Čitanje zagrebačkih grafita -primjer projektne prakse na Croaticumu // III.zbornik radova Croaticum - Savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika / Banković-Mandić, Ivančica ; Čilaš Mikulić, Marica ; Juričić, Antonio (ur.).
Zagreb: FF Press, 2016. str. 79-90 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 850754 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Čitanje zagrebačkih grafita -primjer projektne prakse na Croaticumu
(Graffiti in Zagreb using as an example of project teaching with foreign students at Croaticum)

Autori
Pasini, Dinka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
III.zbornik radova Croaticum - Savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika / Banković-Mandić, Ivančica ; Čilaš Mikulić, Marica ; Juričić, Antonio - Zagreb : FF Press, 2016, 79-90

Skup
Deveto savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 08.07.2015. - 09.07.2015

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
projektna nastava ; suradničko učenje ; iskustveno učenje ; grafiti na sveučilišnim jezičnim vježbama ; ERR okvir u poučavanju
(project based learning ; cooperative learning ; experience-based learning ; graffiti at the university language exercises ; ERR teaching framework)

Sažetak
Projektna je nastava poticajan istraživački oblik suvremene nastave na svim obrazovnim razinama, pa tako i na onoj sveučilišnoj. Temeljeći se na suradničkome i iskustvenome učenju, takva nastava potiče više kognitivne sposobnosti studenata kao i njihovu kreativnost što ih čini zadovoljnim i sretnim studentima. Ta su ključna obilježja projektne nastave testirana u ljetnome semestru akademske godine 2014/15. na Jezičnim vježbama IV za hrvatski kao drugi i strani u sklopu Croaticumova modula na Filozofskome fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tema projekta bila je “Čitanje zagrebačkih grafita“, a provedena je na skupini od 12 stranih studenata na razini jezične kompetencije B2 prema ZEROJ-u, u ukupnome trajanju od mjesec dana. Uz mnoštvo zadataka i tehnika s kojima su se studenti tijekom ovoga projekta susretali poučavanjem prema ERR okviru u prvi su plan došli kritičko mišljenje u multikulturnome okruženju i kreativnost koja je rezultirala vrlo nadahnutim esejom studentice iz Čilea koji se donosi u cijelosti kao plod, ali i dokaz poticajnosti i učinkovitosti projektne nastave među studentskom populacijom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dinka Pasini (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pasini, Dinka
Čitanje zagrebačkih grafita -primjer projektne prakse na Croaticumu // III.zbornik radova Croaticum - Savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika / Banković-Mandić, Ivančica ; Čilaš Mikulić, Marica ; Juričić, Antonio (ur.).
Zagreb: FF Press, 2016. str. 79-90 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Pasini, D. (2016) Čitanje zagrebačkih grafita -primjer projektne prakse na Croaticumu. U: Banković-Mandić, I., Čilaš Mikulić, M. & Juričić, A. (ur.)III.zbornik radova Croaticum - Savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika.
@article{article, author = {Pasini, Dinka}, year = {2016}, pages = {79-90}, keywords = {projektna nastava, suradni\v{c}ko u\v{c}enje, iskustveno u\v{c}enje, grafiti na sveu\v{c}ili\v{s}nim jezi\v{c}nim vje\v{z}bama, ERR okvir u pou\v{c}avanju}, title = {\v{C}itanje zagreba\v{c}kih grafita -primjer projektne prakse na Croaticumu}, keyword = {projektna nastava, suradni\v{c}ko u\v{c}enje, iskustveno u\v{c}enje, grafiti na sveu\v{c}ili\v{s}nim jezi\v{c}nim vje\v{z}bama, ERR okvir u pou\v{c}avanju}, publisher = {FF Press}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pasini, Dinka}, year = {2016}, pages = {79-90}, keywords = {project based learning, cooperative learning, experience-based learning, graffiti at the university language exercises, ERR teaching framework}, title = {Graffiti in Zagreb using as an example of project teaching with foreign students at Croaticum}, keyword = {project based learning, cooperative learning, experience-based learning, graffiti at the university language exercises, ERR teaching framework}, publisher = {FF Press}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font