Pregled bibliografske jedinice broj: 850603
Video demonstracija kao način podučavanja u području edukacije
Video demonstracija kao način podučavanja u području edukacije // 11TH INTERNATIONAL BALKAN EDUCATION AND SCIENCE CONFERENCE The Future of Education and Education for the Future
Poreč, Hrvatska, 2016. str. 121-127 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 850603 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Video demonstracija kao način podučavanja u
području edukacije
(VIDEO DEMONSTRATION AS A WAY OF TEACHING IN THE
FIELD OF EDUCATION)
Autori
Vrbik, Ivan ; Vrbik, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Skup
11TH INTERNATIONAL BALKAN EDUCATION AND SCIENCE CONFERENCE The Future of Education and Education for the Future
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 12.10.2016. - 14.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
edukacija ; nove tehnologije ; poučavanje ; učenici
(education ; new technologies ; teaching ; students)
Sažetak
Napredak i razvoj tehnike, te sve veća mogućnost i pristupačnost istoj, doveli su do svakodnevne primjene raznih tehničkih pomagala u svim sferama društvenog života kao sredstvo neophodno za rad. U području edukacije, a osobito tjelesnog vježbanja, kod prijenosa informacija, odnosno za upoznavanje s novim zadatkom najčešće se koristi opis i „živa“ demonstracija. Stoga je posebice zanimljiva sve veća upotreba video prikaza, video demonstracija, kao načina prijenosa informacija. Učenje promatranjem modela ne može se smatrati jednostavnom imitacijom unutar specifičnog prostora motoričkog ponašanja, već je to proces u kojem ispitanik promatra ponašanje modela i prilagođava ga vlastitoj izvedbi kao rezultat interakcije. To je efikasna metoda za korištenje učenja jednostavnih i kompleksnih motoričkih zadataka, a promatranje izvedbe ako se koristi s fizičkim izvođenjem zadatka značajno doprinosi učenju promatranih vještina. Video prikaz izvedbe od strane eksperta ili direktna demonstracija je najuobičajeniji oblik davanja instrukcija tijekom učenja motoričkog zadatka. Svoju uporabu i praktičnu primjenjivost video demonstracija od strane modela ima i u nekim drugim područjima. Tako su istraživanja učinkovitosti video demonstracije kod usvajanje raznih vještina kao i međusobne usporedbe s nekim drugim načinima provedena kod studenata medicine, medicinskih sestara, kod učenja socijalnih vještina najčešće kod djece s poteškoćama u razvoju, studenata s emocionalnim i poteškoćama u ponašanju, kod djece u dobi od 12 do 18 mjeseci, te u rehabilitaciji. Cilj ovog rada je napraviti pregled istraživanja u kojima je primjenjivana video demonstracija kao načina pružanja informacija za olakšavanje usvajanje određenih motoričkih zadataka u pojedinim poljima kineziologije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija