Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 850554

Daroviti učenici u didaktičkoj kulturi škole


Kolak, Ante
Daroviti učenici u didaktičkoj kulturi škole // Daroviti i didaktička kultura škole
Vršac, Srbija, 2015. (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 850554 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Daroviti učenici u didaktičkoj kulturi škole
(Didactic school culture and gifted students)

Autori
Kolak, Ante

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Daroviti i didaktička kultura škole / - , 2015

Skup
Daroviti i didaktička kultura škole

Mjesto i datum
Vršac, Srbija, 05.06.2015. - 06.06.2015

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
didaktička kultura škole; daroviti učenici
(didactic school culture; gifted students)

Sažetak
Svaka škola (kao skupina djelatnika i učenika) ima svoju kulturu koja utječe na njezinu učinkovitost, kvalitetu, djelovanje i ostvarivanje postavljenih ishoda. Didaktička kultura škole kao dio školske kulture podrazumijeva vrijednosti, uvjerenja i stavove koji voditelji nastavnog procesa imaju o pojedinim segmentima nastave. U ovom su radu vrijednosti, uvjerenja i stavovi usmjereni na darovite učenike. Daroviti učenici i njihovo pozicioniranje u nastavom procesu proučavani su u elementima tradicionalne i suvremene didaktičke kulture. U radu se posebno izdvaja pokret za standardizacijom obrazovanja, kompetencijski pristup i kultura rangiranja te njihova refleksija na obrazovanje darovitih učenika. Velika pozornost posvećuje se implicitnim pedagogijama i mentalni modeli odgojno-obrazovnih djelatnika koji rade s darovitim učenicima. Ukazuje se na važnost nesklada implicitne i eksplicitne pedagogije u ključnim pitanjima obrazovanja darovitih. Mentalni modeli učitelja koji rade s darovitim učenicima pokazuju se kao glavni pokretač kvalitetne nastave kao i glavna kočnica u pristupu usmjerenom darovitom učeniku te razvoju didaktike darovitih. Zadnji dio rada izdvaja neke specifičnosti u radu s darovitim učenicima (doživljaji poželjnih i odbojnih karakteristika darovitih učenika u različitim kulturama, solidarnost razrednog odjela darovitog učenika i njegov sociometrijski status te prostor kao čimbenik kulture škole u funkciji obrazovanja darovitih učenika koji konstruira i oblikuje iskustva i odnose) i otvara nova područja za razmatranje i istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Znanstveni skup je organizirala Visoka škola strukovnih studija za odgajatelje „Mihailo Palov” iz Vršca u suradnji s Univerzitetom „Aurel Vlajku” iz Arada, Pedagoškim fakultetom iz Ljubljane, Univerzitetom „Sv. Kliment Ohridski” iz Bitole i Metropoliten Univerzitetom iz Manchestera



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ante Kolak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kolak, Ante
Daroviti učenici u didaktičkoj kulturi škole // Daroviti i didaktička kultura škole
Vršac, Srbija, 2015. (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kolak, A. (2015) Daroviti učenici u didaktičkoj kulturi škole. U: Daroviti i didaktička kultura škole.
@article{article, author = {Kolak, Ante}, year = {2015}, keywords = {didakti\v{c}ka kultura \v{s}kole, daroviti u\v{c}enici}, title = {Daroviti u\v{c}enici u didakti\v{c}koj kulturi \v{s}kole}, keyword = {didakti\v{c}ka kultura \v{s}kole, daroviti u\v{c}enici}, publisherplace = {Vr\v{s}ac, Srbija} }
@article{article, author = {Kolak, Ante}, year = {2015}, keywords = {didactic school culture, gifted students}, title = {Didactic school culture and gifted students}, keyword = {didactic school culture, gifted students}, publisherplace = {Vr\v{s}ac, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font