Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 850461

ISPITIVANJE STAVOVA PREMA UČENJU ENGLESKOGA, NJEMAČKOGA I ŠPANJOLSKOG JEZIKA KAO STRANOG JEZIKA I JEZIKA STRUKE


Sandra Didović Baranac; Daniela Falkoni Mjehović; Nives Vidak
ISPITIVANJE STAVOVA PREMA UČENJU ENGLESKOGA, NJEMAČKOGA I ŠPANJOLSKOG JEZIKA KAO STRANOG JEZIKA I JEZIKA STRUKE // Zbornik Sveučilišta u Dubrovniku, 3 (2016), 3; 11-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 850461 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ISPITIVANJE STAVOVA PREMA UČENJU ENGLESKOGA, NJEMAČKOGA I ŠPANJOLSKOG JEZIKA KAO STRANOG JEZIKA I JEZIKA STRUKE
(BELIEFS AND ATTITUDES OF CROATIAN LEARNERS ABOUT LEARNING ENGLISH, GERMAN AND SPANISH FOR SPECIFIC PURPOSES)

Autori
Sandra Didović Baranac ; Daniela Falkoni Mjehović ; Nives Vidak

Izvornik
Zbornik Sveučilišta u Dubrovniku (1849-630X) 3 (2016), 3; 11-30

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Stavovi i uvjerenja; engleski; njemački i španjolski jezik
(beliefs and attitudes; English; German; Spanish)

Sažetak
U ovom radu istražuju se stavovi i uvjerenja prema učenju tri strana jezika kao jezika struke u formalnome obrazovnom kontekstu. Cilj rada bio je istražiti razlike u stavovima učenika prema jeziku koji uče s obzirom na spol i dob. U uvodnom dijelu dan je uvid u važnost stavova i uvjerenja kao bitnih individualnih faktora u procesu ovladavanja stranim jezicima, a u nastavku je opisano istraživanje provedeno među učenicima srednje strukovne škole (N = 321) koji uče engleski, njemački i španjolski kao strani jezik. Podaci su prikupljeni s pomoću upitnika BALLI (Beliefs About Language Learning Inventory) autorice Horwitz (1987.) a za potrebe ovog istraživanja preuzet je hrvatski prijevod upitnika autorice Mihaljević Djigunović (1998.). Analiza podataka provedena je metodom deskriptivne i inferencijalne statistike koristeći se programskim paketom SPSS. Dobiveni rezultati upućuju na važnost afektivnih faktora u procesu učenja stranih jezika, pa mogu imati i praktične implikacije u nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Sandra Didović Baranac; Daniela Falkoni Mjehović; Nives Vidak
ISPITIVANJE STAVOVA PREMA UČENJU ENGLESKOGA, NJEMAČKOGA I ŠPANJOLSKOG JEZIKA KAO STRANOG JEZIKA I JEZIKA STRUKE // Zbornik Sveučilišta u Dubrovniku, 3 (2016), 3; 11-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Sandra Didović Baranac, Daniela Falkoni Mjehović & Nives Vidak (2016) ISPITIVANJE STAVOVA PREMA UČENJU ENGLESKOGA, NJEMAČKOGA I ŠPANJOLSKOG JEZIKA KAO STRANOG JEZIKA I JEZIKA STRUKE. Zbornik Sveučilišta u Dubrovniku, 3 (3), 11-30.
@article{article, year = {2016}, pages = {11-30}, keywords = {Stavovi i uvjerenja, engleski, njema\v{c}ki i \v{s}panjolski jezik}, journal = {Zbornik Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Dubrovniku}, volume = {3}, number = {3}, issn = {1849-630X}, title = {ISPITIVANJE STAVOVA PREMA U\v{C}ENJU ENGLESKOGA, NJEMA\v{C}KOGA I \v{S}PANJOLSKOG JEZIKA KAO STRANOG JEZIKA I JEZIKA STRUKE}, keyword = {Stavovi i uvjerenja, engleski, njema\v{c}ki i \v{s}panjolski jezik} }
@article{article, year = {2016}, pages = {11-30}, keywords = {beliefs and attitudes, English, German, Spanish}, journal = {Zbornik Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Dubrovniku}, volume = {3}, number = {3}, issn = {1849-630X}, title = {BELIEFS AND ATTITUDES OF CROATIAN LEARNERS ABOUT LEARNING ENGLISH, GERMAN AND SPANISH FOR SPECIFIC PURPOSES}, keyword = {beliefs and attitudes, English, German, Spanish} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font