Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 850185

Odrednice interesa studenata za društveno korisno učenje


Modić Stanke, Koraljka; Putarek, Vanja
Odrednice interesa studenata za društveno korisno učenje // International Conference EDUvision 2016 "Modern Approaches to Teaching the Coming Generations" / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2016. str. 1105-1117


CROSBI ID: 850185 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odrednice interesa studenata za društveno korisno učenje
(Determinants of students' interest in service learning)

Autori
Modić Stanke, Koraljka ; Putarek, Vanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
International Conference EDUvision 2016 "Modern Approaches to Teaching the Coming Generations"

Urednik/ci
Orel, Mojca

Izdavač
EDUvision

Grad
Ljubljana

Godina
2016

Raspon stranica
1105-1117

ISBN
978-961-93662-8-8

Ključne riječi
civilna odgovornost, društveno korisno učenje, iskustvo, samoefikasnost, studenti
(civic responsibility, service learning, experience, self-efficacy, students)

Sažetak
Društveno korisno učenje (DKU) je nastavna metoda koja studentima omogućuje da primjenjuju znanja i vještine stečene kroz studij te obogaćuju proces usvajanja znanja radeći u timu na razvoju projekta kojim se rješava neki konkretan društveni problem. Kao takvo, društveno korisno učenje blisko je trendovima suvremenog obrazovanja koji ističu važnost kritičkog mišljenja i praktičnog iskustva u obrazovanju. S obzirom na veliki potencijal društveno korisnog učenja, važno je provesti istraživanja kojima će se ispitati različite odrednice i aspekti društveno korisnog učenja. Stoga je cilj ovog istraživanja bio provjeriti postoji li među studentima interes za društveno korisno učenje i postoje li razlike u tom interesu s obzirom na sociodemografske varijable, poznatost i iskustvo u društveno korisnom učenju te psihološke varijable. Istraživanje je provedeno na studentima Sveučilišta u Zagrebu (N = 252) on-line upitnikom koji se sastojao od sociodemografskih pitanja i pitanja vezanih uz društveno korisno učenje, Upitnika civilne odgovornosti i Skale opće samoefikasnosti. Dobiveno je da većina studenata ima interes za upis kolegija s komponentom DKU. Nadalje, studenti koji su prethodno čuli za ovu nastavnu metodu te oni koji imaju iskustvo volontiranja više su zainteresirani za upis izbornog kolegija s komponentom DKU. Konačno, studenti koji imaju veću specifičnu samoefikasnost vezanu uz DKU i veću civilnu odgovornost imaju i veći interes za upis izbornog kolegija s komponentom DKU. S obzirom na postojeći deficit ponude ovakvih kolegija u Republici Hrvatskoj, ovi rezultati sugeriraju potrebu povećanja ponude kako izbornih tako i obaveznih kolegija s uključenom DKU komponentom u svrhu povećanja izlaznih kompetencija studenata za tržište rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Koraljka Modić Stanke (autor)

Avatar Url Vanja Putarek (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.eduvision.si

Citiraj ovu publikaciju:

Modić Stanke, Koraljka; Putarek, Vanja
Odrednice interesa studenata za društveno korisno učenje // International Conference EDUvision 2016 "Modern Approaches to Teaching the Coming Generations" / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2016. str. 1105-1117
Modić Stanke, K. & Putarek, V. (2016) Odrednice interesa studenata za društveno korisno učenje. U: Orel, M. (ur.) International Conference EDUvision 2016 "Modern Approaches to Teaching the Coming Generations". Ljubljana, EDUvision, str. 1105-1117.
@inbook{inbook, author = {Modi\'{c} Stanke, Koraljka and Putarek, Vanja}, editor = {Orel, M.}, year = {2016}, pages = {1105-1117}, keywords = {civilna odgovornost, dru\v{s}tveno korisno u\v{c}enje, iskustvo, samoefikasnost, studenti}, isbn = {978-961-93662-8-8}, title = {Odrednice interesa studenata za dru\v{s}tveno korisno u\v{c}enje}, keyword = {civilna odgovornost, dru\v{s}tveno korisno u\v{c}enje, iskustvo, samoefikasnost, studenti}, publisher = {EDUvision}, publisherplace = {Ljubljana} }
@inbook{inbook, author = {Modi\'{c} Stanke, Koraljka and Putarek, Vanja}, editor = {Orel, M.}, year = {2016}, pages = {1105-1117}, keywords = {civic responsibility, service learning, experience, self-efficacy, students}, isbn = {978-961-93662-8-8}, title = {Determinants of students' interest in service learning}, keyword = {civic responsibility, service learning, experience, self-efficacy, students}, publisher = {EDUvision}, publisherplace = {Ljubljana} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font