Pregled bibliografske jedinice broj: 850066
Praćenje i ocjenjivanje učenika tijekom vježbi na bolničkim odjelima.
Praćenje i ocjenjivanje učenika tijekom vježbi na bolničkim odjelima. // Nastava iz zdravstvene njege u školama za medicinske sestre / Fučkar, Gordana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko udruženje medicinskih sestara, Sekcija školskih sestara, 1994. str. 12-15 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 850066 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Praćenje i ocjenjivanje učenika tijekom vježbi na bolničkim odjelima.
(Monitoring and evaluation of students during exercises on hospital wards)
Autori
Prlic, Nada
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Nastava iz zdravstvene njege u školama za medicinske sestre
/ Fučkar, Gordana - Zagreb : Hrvatsko udruženje medicinskih sestara, Sekcija školskih sestara, 1994, 12-15
ISBN
953-6281-00-7
Skup
1.stručna konferencija Sekcije školskih sestara
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.05.1994
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
praćenje; ocjenjivanje; učenik; bolnički odjel
(Monitoring; evaluation; student; hospital wards)
Sažetak
U radu je ukazano na važnost trajnog praćenja i ocjenjivanja učenika tijekom vježbi na bolničkim odjelima te prikazana knjižica za trajno praćenje i ocjenjivanje učenika. Knjižica sadrži ciljeve obrazovanja za zanimanje medicinska sestra, obrazovne ciljeve predmeta Zdravstvena njega, tablicu za praćenje ponašanja tijekom vježbi, nivo postignuća za učenike drugog i trećeg razreda utvrđen za svaki stručni zadatak predviđen nastavnim planom, te tablicu s popisom pretraga i nivoom postignuća učenika. Praćenje i ocjenjivanje učenika provodi svaki nastavnik tijekom vježbi prema definiranim ciljevima. Prikazan je način provođenja trajnog praćenja učenika na bolničkim odjelima. U zaključku se navodi kako su za dobar odgoj i obrazovanje budućih medicinskih sestara i bolji uspjeh Zdravstvene njege, potrebni stručno dobro obrazovani nastavnici zdravstvene njege.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija