Pregled bibliografske jedinice broj: 850039
Kultura, vjera, turizam – mogućnosti uspjeha na turističkom tržištu
Kultura, vjera, turizam – mogućnosti uspjeha na turističkom tržištu // Međunarodna konferencija: Turističke mogućnosti Jadranskog zaleđa / Herceg, Nevenko (ur.).
Mostar: Federalno ministarstvo okoliša i turizma, 2008. str. 85-92 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 850039 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kultura, vjera, turizam – mogućnosti uspjeha na turističkom tržištu
(Culture, religion, tourism - the possibilities of success in the tourism market)
Autori
Perić, Jože ; Smolčić Jurdana, Dora
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Međunarodna konferencija: Turističke mogućnosti Jadranskog zaleđa
/ Herceg, Nevenko - Mostar : Federalno ministarstvo okoliša i turizma, 2008, 85-92
Skup
Turističke mogućnosti Jadranskog zaleđa
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 02.04.2008. - 04.04.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kulturni turizam; vjerski turizam; motivi; održivi razvoj turizma
(cultural tourism; religious tourism; motives; sustainable tourism development)
Sažetak
Upoznavanje različitih kultura i sudjelovanje u kulturnim događajima budi sve više interes turista. Kultura izravno utječe na turizam, ali i turizam sve više utječe na kulturu koja postaje važan motiv turističkih putovanja. Neposredno vezano uz ponudu kulturnih sadržaja u okviru turističkog proizvoda destinacije potrebno je istaknuti značaj vjere kao pokretača čovjeka još od najdavnijih vremena. Kulturni turizam i vjerski turizam u stvarnosti se često prožimaju. Suvremene razvojne koncepcije turizma nametnule su potrebu i nužnost da se i kulturni i vjerski turizam razvijaju polansku, u skladu s interesima lokalne zajednice i očekivanjima turista, involvirajući sve potrebne turističke usluge i sadržaje koji će doživljaj kulturnog i vjerskog turizma činiti potpunijim, kvalitetnijim, a boravak gosta u destinaciji ugodnijim.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija