Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 850030

PREDŠKOLSKI ODGOJ 2050. GODINE – ANALIZA MOGUĆIH SCENARIJA


Babić, Tihana
PREDŠKOLSKI ODGOJ 2050. GODINE – ANALIZA MOGUĆIH SCENARIJA, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 850030 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PREDŠKOLSKI ODGOJ 2050. GODINE – ANALIZA MOGUĆIH SCENARIJA
(Preschool education 2050. - Analysis of possible scenarios)

Autori
Babić, Tihana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.12

Godina
2016

Stranica
75

Mentor
Zovko, Vatroslav

Ključne riječi
futurologija; futurološka istražvanja; predviđanje; scenariji budućnosti; obrazovanje
(futurology; future studies; foresight; future scenarios; education)

Sažetak
Temeljna ideja nastanka ovog rada jest da je budućnost svijeta i svih stanovnika, uvjetovana koracima, planovima i akcijama koje poduzimamo danas, u sadašnjosti. Svrha ovog rada je prikazati i sažeto objasniti pojmove futurologije, futuroloških scenarija te analiza dijela opusa istih. Cilj je približiti ideju o promjenama i trendovima koji su prisutni u današnje vrijeme, ali i mogućih trendova budućnosti kako bi ih odgojno-obrazovni djelatnici mogli spoznati i uskladiti svoje praktično djelovanje. U prvom poglavlju prikazani su opći pojmovi koji određuju futurologiju i njenu povijest. Nadalje, prikazani su osnovni pristupi istraživanja futurologije kao i institucije koje omogućavaju futurološko obrazovanje te državne institucije s odjelima futrologije. Navedene su neke od futuroloških studija i opisani su ukratko temeljni dokumenti kojima futurologija utječe na svijet. Opisano je pet scenarija budućnosti koje je 2012. godine objavila najveća njemačka poštanska i prijevoznička kompanija Deutsche Post u suradnji s mnogim međunarodnim organizacijama i stručnjacima iscrpnom analizom više od petnaest milijuna dokumenata (projekcija budućnosti). Kroz drugo poglavlje proteže se tema obrazovanja. Prikazana je kratka povijest obrazovanja te sadašnji trendovi. U nastavku slijedi prikaz odnosa futurologije i obrazovanja. Nadalje, prikazana su četiri moguća scenarija budućnosti obrazovanja čiju vjerojatnost osiguravaju postojeći trendovi u obrazovanju. U zadnjem poglavlju, temeljem prethodno navedenih i proučenih podataka napravljen je prikaz pet scenarija moguće budućnosti i statusa obrazovanja prema scenarijima Deutsche Posta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Sociologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Zovko (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Babić, Tihana
PREDŠKOLSKI ODGOJ 2050. GODINE – ANALIZA MOGUĆIH SCENARIJA, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Babić, T. (2016) 'PREDŠKOLSKI ODGOJ 2050. GODINE – ANALIZA MOGUĆIH SCENARIJA', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Babi\'{c}, Tihana}, year = {2016}, pages = {75}, keywords = {futurologija, futurolo\v{s}ka istra\v{z}vanja, predvi\djanje, scenariji budu\'{c}nosti, obrazovanje}, title = {PRED\v{S}KOLSKI ODGOJ 2050. GODINE – ANALIZA MOGU\'{C}IH SCENARIJA}, keyword = {futurologija, futurolo\v{s}ka istra\v{z}vanja, predvi\djanje, scenariji budu\'{c}nosti, obrazovanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Babi\'{c}, Tihana}, year = {2016}, pages = {75}, keywords = {futurology, future studies, foresight, future scenarios, education}, title = {Preschool education 2050. - Analysis of possible scenarios}, keyword = {futurology, future studies, foresight, future scenarios, education}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font