Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 849966

Studentska samoprocjena vlastitih pedagoških kompetencija i očekivane poteškoće u budućem radu


Ninčević, Marjan; Jurić Vukelić, Dunja
Studentska samoprocjena vlastitih pedagoških kompetencija i očekivane poteškoće u budućem radu // Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije = International Scientific Conference "Global and Local Perspectives of Pedagogy" : conference proceedings book / Jukić, Renata ; Bogatić, K. ; Gazibara, S. ; Pejaković, S. ; Simel, S. ; Nagy Varga, A. (ur.).
Osijek, 2016. str. 190-196 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 849966 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Studentska samoprocjena vlastitih pedagoških kompetencija i očekivane poteškoće u budućem radu
(Student Self-evaluation of Pedagogical Competences and Expected Difficulties in Future Work)

Autori
Ninčević, Marjan ; Jurić Vukelić, Dunja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije = International Scientific Conference "Global and Local Perspectives of Pedagogy" : conference proceedings book / Jukić, Renata ; Bogatić, K. ; Gazibara, S. ; Pejaković, S. ; Simel, S. ; Nagy Varga, A. - Osijek, 2016, 190-196

ISBN
978-953-314-091-9

Skup
Međunarodna znanstvena konferencija Globalne i lokalne perspektive pedagogije

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 27.10.2016. - 28.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
pedagoške kompetencije ; pedagoško-psihološko-didaktičko-metodičko obrazovanje
(pedagogical competences ; pedagogical-psychological-didactic and methodical education of teachers)

Sažetak
Rad je rezultat interesa autora za stvaranje i razvoj kvalitetnog visokog obrazovanja, koje bi učinkovito odgovorilo na nove potrebe i interese pojedinca, ali i društva u cjelini. Suvremeni obrazovni sustav zahtijeva kontinuirani razvoj nastavničkih kompetencija, ističući pritom ulogu komunikativnosti, informatičke pismenosti, samoprocjene kreativnosti i socijalne kompetencije, čega bi budući nastavnici već tijekom studija trebali biti svjesni, jer su pedagoške kompetencije, uz stručno usavršavanje i svijest o dogovornosti uloge nastavnika, jedan od temeljnih preduvjeta kvalitetnog obrazovanja kojemu je cilj učinkovito odgovoriti na nove potrebe i interese pojedinca i društva u cjelini. Znanstveni se doprinos očituje u prikazu i interpretaciji empirijskog istraživanja provedenog među studentima nastavničkih smjerova sa četiri sastavnice Sveučilišta u Zagrebu. Pored intrinzično motiviranih, studenti su u ovom istraživanju naveli i pragmatične razloge za upis nastavničkog smjera studija. Istraživanje doprinosi postojećim spoznajama u ovome području rezultatima koji ukazuju na informatičku pismenost i kreativnost kao najrazvijenije kompetencije budućih nastavnika, dok je socijalna kompetencija procijenjena područjem s najviše prostora za poboljšanje. Teškoće u budućem radu u obrazovnom sustavu anticipirane su u području održavanja discipline, poticanja želje za učenjem i komunikacije s roditeljima. Rezultati ovoga istraživanja impliciraju potrebu rada na razvoju pedagoških kompetencija studenata te implementaciju takvih sadržaja u postojeće studije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Ninčević, Marjan; Jurić Vukelić, Dunja
Studentska samoprocjena vlastitih pedagoških kompetencija i očekivane poteškoće u budućem radu // Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije = International Scientific Conference "Global and Local Perspectives of Pedagogy" : conference proceedings book / Jukić, Renata ; Bogatić, K. ; Gazibara, S. ; Pejaković, S. ; Simel, S. ; Nagy Varga, A. (ur.).
Osijek, 2016. str. 190-196 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Ninčević, M. & Jurić Vukelić, D. (2016) Studentska samoprocjena vlastitih pedagoških kompetencija i očekivane poteškoće u budućem radu. U: Jukić, R., Bogatić, K., Gazibara, S., Pejaković, S., Simel, S. & Nagy Varga, A. (ur.)Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije = International Scientific Conference "Global and Local Perspectives of Pedagogy" : conference proceedings book.
@article{article, author = {Nin\v{c}evi\'{c}, Marjan and Juri\'{c} Vukeli\'{c}, Dunja}, year = {2016}, pages = {190-196}, keywords = {pedago\v{s}ke kompetencije, pedago\v{s}ko-psiholo\v{s}ko-didakti\v{c}ko-metodi\v{c}ko obrazovanje}, isbn = {978-953-314-091-9}, title = {Studentska samoprocjena vlastitih pedago\v{s}kih kompetencija i o\v{c}ekivane pote\v{s}ko\'{c}e u budu\'{c}em radu}, keyword = {pedago\v{s}ke kompetencije, pedago\v{s}ko-psiholo\v{s}ko-didakti\v{c}ko-metodi\v{c}ko obrazovanje}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Nin\v{c}evi\'{c}, Marjan and Juri\'{c} Vukeli\'{c}, Dunja}, year = {2016}, pages = {190-196}, keywords = {pedagogical competences, pedagogical-psychological-didactic and methodical education of teachers}, isbn = {978-953-314-091-9}, title = {Student Self-evaluation of Pedagogical Competences and Expected Difficulties in Future Work}, keyword = {pedagogical competences, pedagogical-psychological-didactic and methodical education of teachers}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font