Pregled bibliografske jedinice broj: 849731
Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje
Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje, 2016., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 849731 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje
(Innovative product positioning in B2B market)
Autori
Pilko Demirkiran, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
28.09
Godina
2016
Stranica
118
Mentor
Dlačić, Jasmina
Neposredni voditelj
Maričić, Sven
Ključne riječi
Pozicioniranje; Repozicioniranje; Tržište poslovne potrošnje; Inovativni proizvod; Marketinška strategija
(Positioning; Market business spending; Innovative product; Marketing strategy)
Sažetak
Postići uspjeh na tržištu i pritom ostvariti dobit, cilj je svakog poslovnog subjekta. Promjene na tržištu događaju se brže nego ikad, od znanstvenih do promjena u vrijednostima i percepcijama. Tehnološke inovacije primjenjuju se u svim sferama života, a kupci su postali sve zahtjevniji i informiraniji. Inovativni proizvodi postali su ključ poslovanja i napretka, želje kupaca pokušavaju se ispuniti u potpunosti, a tržište poslovne potrošnje zahtjeva studioznost prilikom donošenja strateških odluka i sklapanja poslova. Poslovnim subjektima željnim uspjeha, nije dovoljno imati inovativni proizvod. Znati analizirati, donijeti pravu marketinšku strategiju i primijeniti istu na tržištu poslovne potrošnje koje poštuje propisane zakone, ali neizbježan je ljudski faktor, znači uspjeti. Razumijevanjem i implementiranjem strategije pozicioniranja teži se postati prvi izbor kupaca, što u konačni donosi komercijalni uspjeh i dobit. Na temelju empirijskog istraživanja koja su provedena, došlo se do rezultata koji pokazuju zakonitosti prilikom pozicioniranja inovativnog proizvoda na tržište poslovne potrošnje. Kupci su spremni podržati hrvatski proizvod s posebnom pažnjom na potrebe ekonomskog karaktera, gdje je glavna korist financijska uz neizostavni vremenski faktor. Uz posebice kvalitetne postprodajne usluge hrvatski poslovni subjekt može si osigurati kvalitetno pozicioniranje proizvoda prvog izbora na tržištu. Dobiveni parametri, karakteristike i vrijednosti koje odgovorne osobe u poslovnim subjektima smatraju neophodnima za pozicioniranje inovativnog proizvoda kao prvog izbora prilikom kupnje, primjenjivi su uz određene preinake i na drugim proizvodima koji ne spadaju u skupinu inovativnih, a potrebno im je repozicioniranje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka