Pregled bibliografske jedinice broj: 849720
Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba
Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 849720 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba
(Sponsorship as a part of sports marketing - the case study of a football club)
Autori
Šorli, Denis
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
27.09
Godina
2016
Stranica
45
Mentor
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
Sport; Marketing; Sportski marketing; Sponzorstvo; Službeni sponzor; HNK Rijeka
(Sport; Marketing; Sports marketing; Sponsorship; Official Sponsor)
Sažetak
U ovom radu objekt istraživanja je HNK Rijeka te poslovni subjekti koji su povezani kroz službeno sponzorstvo. Sportski marketing kako je navedeno dalje u radu, sastoji se od više dijelova, a to su: sponzorstva, prodaja TV prava, "merchandise" - prodaja fan artikala, "ticketing" - prodaja ulaznica i paketa, "membership" - prodaja članstva i lojalnosti, licenciranje i licencni prozivodi te prihodi ostvareni na dan utakmice. Metoda istraživanja koja se u radu koristi za istraživanje dva istraživačka pitanja je metoda intervjua, a ispitanici su direktori poslovnih subjekata koji su ujedno i službeni sponzori HNK Rijeka. Cilj ovog rada je objasniti važnost spajanja poslovnih subjekata kroz sponzorstvo. Oba istraživačka pitanja su nakon istraživačkog dijela rada dokazana odnosno potvrđuju da poslovni subjekti znaju važnost i funkciju sponzorstva, te da u samo sponzorstvo ulaze s jasno definiranim ciljem. Istraživačka pitanja glase: " Shvaćaju li poslovni subjekti koji su ujedno i službeni sponzori nogometnih klubova samu važnost i funkciju sponzorstva?", te drugo istraživačko pitanje: "Koje poslovne ciljeve pokušavaju sponzori postići kroz sponzorstvo nogometnog kluba, komunikacijske, marketinške, prodajne, vezane na društvenu odgovornost ili ciljeve internog marketinga?". Zaključak je kako je trenutno stanje u hrvatskom nogometu loše, a takvo je stanje posljedica više faktora i razloga, kasnije spomenutih u radu, ali također postoje rješenja za poboljšanje takve trenutne situacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija