Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 849717

Kupovina u franšiznim restoranima brze prehrane


Jurić, Zlatka
Kupovina u franšiznim restoranima brze prehrane, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 849717 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kupovina u franšiznim restoranima brze prehrane
(Buying patterns in franshed fast food)

Autori
Jurić, Zlatka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
27.09

Godina
2016

Stranica
54

Mentor
Dlačić, Jasmina

Neposredni voditelj
Ribarić, Iva

Ključne riječi
Franšizni restorani brze prehrane; Domaći restorani brze prehrane; Osobne karakteristike potrošača; Razina uključenosti; Razina osviještenosti
(Personal characteristics of consumers; Level of involvement; Level of awareness; Domestic fast food restauranst; Franchise fast food restaurant)

Sažetak
Tema ovog diplomskog rada odnosi se na istraživanje kupovine u franšiznim restoranima brze prehrane. Istražvanjem se nastojala ispitati povezanost domaćih i stranih franšiznih restorana brze prehrane, osobnih karakteristika potrošača te kupovina domaćih i stranih proizvoda. Nastojalo se utvrditi da li i u kolikoj mjeri osobne karakteristike potrošača, razina njihove uključenosti i osviještenosti utječu na njihovu odluku o kupovini. Predmet ovog istraživanja bili su franšizni restorani brze prehrane te analiza utjecaja odnosno čimbenika koji potiču kupovinu od strane potrošača. Istraživanje se provelo putem anketnog upitnika za čiju se izradu i provedbu koristilo više znanstvenih metoda. Rezultati istraživanja doveli su do definiranja zaključka. Zaključak ovog istraživačkog rada pokazao je kako osobne karakteristike potrošača statistički bitno doprinose objašnjenju kupovine potrošača u restoranima brze prehrane. Osim osobnih karakteristika, jednako bitan i statistički značajan je pojam uključenosti i osviještenosti potrošača prilikom kupovine u franšiznim restoranima isto kao i odnos prema stranim i domaći proizvodima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasmina Dlačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurić, Zlatka
Kupovina u franšiznim restoranima brze prehrane, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Jurić, Z. (2016) 'Kupovina u franšiznim restoranima brze prehrane', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Juri\'{c}, Zlatka}, year = {2016}, pages = {54}, keywords = {Fran\v{s}izni restorani brze prehrane, Doma\'{c}i restorani brze prehrane, Osobne karakteristike potro\v{s}a\v{c}a, Razina uklju\v{c}enosti, Razina osvije\v{s}tenosti}, title = {Kupovina u fran\v{s}iznim restoranima brze prehrane}, keyword = {Fran\v{s}izni restorani brze prehrane, Doma\'{c}i restorani brze prehrane, Osobne karakteristike potro\v{s}a\v{c}a, Razina uklju\v{c}enosti, Razina osvije\v{s}tenosti}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Juri\'{c}, Zlatka}, year = {2016}, pages = {54}, keywords = {Personal characteristics of consumers, Level of involvement, Level of awareness, Domestic fast food restauranst, Franchise fast food restaurant}, title = {Buying patterns in franshed fast food}, keyword = {Personal characteristics of consumers, Level of involvement, Level of awareness, Domestic fast food restauranst, Franchise fast food restaurant}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font