Pregled bibliografske jedinice broj: 849713
Utjecaj situacijskih čimbenika na zadovoljstvo potrošača wellness uslugom
Utjecaj situacijskih čimbenika na zadovoljstvo potrošača wellness uslugom, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 849713 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj situacijskih čimbenika na zadovoljstvo potrošača wellness uslugom
(The influence of situational factors on the customer's satisfaction with wellness service)
Autori
Vukdragović, Mia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
28.09
Godina
2016
Stranica
101
Mentor
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
Ponašanje potrošača; Zadovoljstvo potrošača; Lojalnost potrošača; Situacijski čimbenici; Wellness
(Consumer behavior; Customer satisfaction; Customer loyalty; Situational factors; Wellness)
Sažetak
Cilj je marketinga zadovoljiti potrebe i želje potrošača kako bi se osiguralo povećanje prodaje i profita. Kako bi se proizvodi i usluge prilagodili tim potrebama i željama te tako stvorilo zadovoljnog i u konačnici lojalnog klijenta, marketinški stručnjaci pokušavaju razumjeti što utječe na ponašanje potrošača. Razumijevanje ponašanja potrošača moguće je istraživanjem čimbenika koji na njega utječu. Oni su brojni, a najčešće se grupiraju kao kulturni, društveni, osobni i psihološki. Situacijski čimbenici vezani su uz određeni prostor i vrijeme u kojemu se odlučuje o kupnji ili kupuje određeni proizvod ili usluga. Jedan od njih je i fizičko okruženje u kojem se kupnja odvija. Fizičko okruženje uključuje one elemente okruženja koje je moguće jednostavno opaziti nekim od osjetila potrošača. U ovom radu istraživanje je usmjereno na utjecaj dizajna prostora, boja, mirisa i zvukova na zadovoljstvo potrošača wellness uslugom. Istraživanje provedeno u Thalasso Wellness Centru Opatija među korisnicima bazena, fitnessa, masaža i spa relax zone (sauna) potvrdilo je da situacijski čimbenici, odnosno dizajn vanjskog i unutarnjeg izgleda zgrade, izgled i odjeća osoblja, te boje, mirisi i zvukovi kao elementi fizičkog okruženja utječu na odluku o odabiru wellnessa te da se zadovoljstvo korisnika može povezati s tim elementima usluge.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija