Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 849693

Metodologija programiranja


Pribanić, Vedrana
Metodologija programiranja, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet, Petrinja


CROSBI ID: 849693 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metodologija programiranja
(Programming methodology)

Autori
Pribanić, Vedrana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Petrinja

Datum
21.04

Godina
2016

Stranica
29

Mentor
Lorger, Marija

Ključne riječi
tjelesna i zdarvstvena kultura; planiranje i programiranje; predškolska dob
(physical education; planning and programming; preschool age)

Sažetak
Cilj ovog rada je izrada plana i programa rada u području tjelesne i zdravstvene kulture, odnosno metodologija programmiranja za stariju dobnu skupinu predškolske djece. Iako je svakodnevna potreba za kretanjem kod djece predškolske dobi jako izražena, dojam je da djeca čak i u ovoj dobi poprimaju naviku sjedilačkog načina života što im omogućava virtualni svijet koji im se nudi već od najrnijeg djetinjstva. Zbog velike plastičnosti dječjeg organizma i faza ubrzanog rasta i razvoja u predškolskoj dobi, veoma je važno da se dijete kreće, usavršava motoričke sposobnosti te se pravilno razvija stalno usvajajući nova kineziološka znanja i vještine. Današnje spoznaje potvrđuju da se sustavnim, znanstveno utemeljenim vježbanjem, bitnmo može utjecati ne samo na regulaciju morfološkim, motoričkih i funkcionalnih obilježja, već i u znatnoj mjeri i na kognitivne funkcije. Metodologija programiranja u području tjelesne i zdravstvene kulture je izuzetno bitan faktor efikasnog, primjerenog i svrsishodnog rada sa djecom i mladima, a ima posebno velik značaj u predškolskoj dobi s obziron na vrlo osjetljive faze rasta i razvoja djeteta kako u psuihološkom tako i u somatskom dijelu. S obzirom na relativno slabo motoričko iskustvo djece predškolke dobi u radu s njima nikako ne biti improvizacijs pa adekvatno planiranje i programiranje još više dobiva na važnosti. Za potrebe ovog rada izrađen je globalni, operativni i izvedbeni plan i program tjelesne i zdravstvene kulture za stariju dobnu kupinu predškolske djece kojima se odgojitelji mogu koristiti u sakodnevnoom radu s loptom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Lorger (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pribanić, Vedrana
Metodologija programiranja, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet, Petrinja
Pribanić, V. (2016) 'Metodologija programiranja', diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet, Petrinja.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pribani\'{c}, Vedrana}, year = {2016}, pages = {29}, keywords = {tjelesna i zdarvstvena kultura, planiranje i programiranje, pred\v{s}kolska dob}, title = {Metodologija programiranja}, keyword = {tjelesna i zdarvstvena kultura, planiranje i programiranje, pred\v{s}kolska dob}, publisherplace = {Petrinja} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pribani\'{c}, Vedrana}, year = {2016}, pages = {29}, keywords = {physical education, planning and programming, preschool age}, title = {Programming methodology}, keyword = {physical education, planning and programming, preschool age}, publisherplace = {Petrinja} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font