Pregled bibliografske jedinice broj: 849693
Metodologija programiranja
Metodologija programiranja, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet, Petrinja
CROSBI ID: 849693 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodologija programiranja
(Programming methodology)
Autori
Pribanić, Vedrana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Petrinja
Datum
21.04
Godina
2016
Stranica
29
Mentor
Lorger, Marija
Ključne riječi
tjelesna i zdarvstvena kultura; planiranje i programiranje; predškolska dob
(physical education; planning and programming; preschool age)
Sažetak
Cilj ovog rada je izrada plana i programa rada u području tjelesne i zdravstvene kulture, odnosno metodologija programmiranja za stariju dobnu skupinu predškolske djece. Iako je svakodnevna potreba za kretanjem kod djece predškolske dobi jako izražena, dojam je da djeca čak i u ovoj dobi poprimaju naviku sjedilačkog načina života što im omogućava virtualni svijet koji im se nudi već od najrnijeg djetinjstva. Zbog velike plastičnosti dječjeg organizma i faza ubrzanog rasta i razvoja u predškolskoj dobi, veoma je važno da se dijete kreće, usavršava motoričke sposobnosti te se pravilno razvija stalno usvajajući nova kineziološka znanja i vještine. Današnje spoznaje potvrđuju da se sustavnim, znanstveno utemeljenim vježbanjem, bitnmo može utjecati ne samo na regulaciju morfološkim, motoričkih i funkcionalnih obilježja, već i u znatnoj mjeri i na kognitivne funkcije. Metodologija programiranja u području tjelesne i zdravstvene kulture je izuzetno bitan faktor efikasnog, primjerenog i svrsishodnog rada sa djecom i mladima, a ima posebno velik značaj u predškolskoj dobi s obziron na vrlo osjetljive faze rasta i razvoja djeteta kako u psuihološkom tako i u somatskom dijelu. S obzirom na relativno slabo motoričko iskustvo djece predškolke dobi u radu s njima nikako ne biti improvizacijs pa adekvatno planiranje i programiranje još više dobiva na važnosti. Za potrebe ovog rada izrađen je globalni, operativni i izvedbeni plan i program tjelesne i zdravstvene kulture za stariju dobnu kupinu predškolske djece kojima se odgojitelji mogu koristiti u sakodnevnoom radu s loptom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija