Pregled bibliografske jedinice broj: 849503
Razlike u interesima studenata prema kineziološkim aktivnostima
Razlike u interesima studenata prema kineziološkim aktivnostima // KINEZIOLOŠKE AKTIVNOSTI I SADRŽAJI ZA DJECU, UČENIKE I MLADEŽ S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU I PONAŠANJU TE ZA OSOBE S INVALIDITETOM / Findak, Vladimir (ur.).
Poreč: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2014. str. 197-202 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 849503 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike u interesima studenata prema kineziološkim aktivnostima
(The differences in interests according kinesiology activities among students)
Autori
Granić, Ivan ; Hraste, Mladen ; Marković, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
KINEZIOLOŠKE AKTIVNOSTI I SADRŽAJI ZA DJECU, UČENIKE I MLADEŽ S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU I PONAŠANJU TE ZA OSOBE S INVALIDITETOM
/ Findak, Vladimir - Poreč : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2014, 197-202
ISBN
978-953-7965-02-0
Skup
23. LJETNA ŠKOLA KINEZIOLOGA REPUBLIKE HRVATSKE
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 24.06.2014. - 28.06.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kineziološki aktivni i neaktivni studenati; tjelovježba; kineziološki sadržaji
(kineziološki active and inactive students; exercise; kinesiology contents)
Sažetak
Cilj je ovog istraživanja utvrditi i objasniti interese studenata prema kineziološkim aktivnostima. Drugi je cilj ovog istraživanja utvrditi i objasniti razlike između kineziološki aktivnih i neaktivnih studenata u interesima prema kineziološkim aktivnostima. Prevladavajući interes za individualnim sportovima i prema sportovima koji za njih vjerojatno predstavljaju oblik rekreacije je moguće tražiti u primjerenosti, lakoći izvedbe te trendu popularnosti odabranih sportova. Na osnovi dobivenih podataka predlaže se ponuditi studentima one sportske sadržaje koji su u skladu s trendovima popularnosti, a prate želje i interese studenata. Očekivano je kako će upravo ti sportski sadržaji postići i najbolje rezultate u smislu aktiviranja i poticanja studenata na različite oblike tjelesnog vježbanja i stvaranja trajne navike za tjelovježbom. Ove bi se informacije trebale svakako u velikoj mjeri uvažiti pri organizaciji i izvođenju nastave tjelesne i zdravstvene kulture. Postojanje razlika između kineziološki aktivnih i neaktivnih studenata u interesima prema kineziološkim aktivnostima mogu se pripisati većom prisutnosti aktivnih studenata u organiziranom sportu u prethodnom životnom periodu i traženju novih izazova i iskušenja u manje poznatim sportovima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija