Pregled bibliografske jedinice broj: 849495
Knjižnična podrška studentskom učenju i istraživanju : ocjena kvalitete hrvatskih visokoškolskih knjižnica u postupku reakreditacije visokih učilišta
Knjižnična podrška studentskom učenju i istraživanju : ocjena kvalitete hrvatskih visokoškolskih knjižnica u postupku reakreditacije visokih učilišta // Libellarium, 9 (2016), 1; 111-126 doi:10.15291/libellarium.v9i1.287 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 849495 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Knjižnična podrška studentskom učenju i istraživanju : ocjena kvalitete hrvatskih visokoškolskih knjižnica u postupku reakreditacije visokih učilišta
(Library support for student learning and research : quality score of Croatian academic libraries in the higher education institutions re-accreditation)
Autori
Pikić, Aleksandra
Izvornik
Libellarium (1846-8527) 9
(2016), 1;
111-126
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
visokoškolske knjižnice ; vrednovanje ; reakreditacija visokih učilišta ; kvaliteta knjižnične usluge
(academic libraries ; evaluation ; re-accreditation of the higher education institutions ; library service quality)
Sažetak
Potpisivanjem Bolonjske deklaracije Republika Hrvatska se obavezala na kontinuirao praćenje kvalitete sustava za visoko obrazovanje, koje se u praksi između ostaloga odvija postupkom reakreditacije. Cilj ovog istraživanja je bio ispitati razinu uspješnosti hrvatskih visokoškolskih knjižnica pomoću analize ocjena knjižničnih resursa koje su dali članovi stručnih povjerenstava prvog ciklusa reakreditacije hrvatskih visokih učilišta. Istraživanje obuhvaća sva hrvatska visoka učilišta koja su prošla postupak reakreditacije od samog početka njezinog provođenja (akad. god. 2010./11.), pa do kraja 2015. U tom periodu kroz postupak je prošlo ukupno 129 visokih učilišta ili dijelova visokih učilišta. Rezultati su pokazali da su, ukupno gledajući, hrvatske visokoškolske knjižnice u prosjeku dobile ocjenu 3. Također se pokazalo da nema razlike u ocjeni knjižničnih resursa između sveučilišnih sastavnica te veleučilišta i visokih škola, zatim između javnih i privatnih visokih učilišta, te na koncu između glavnih sveučilišnih središta: Zagreba, Splita, Rijeke i Osijeka.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CrossRef
- ErihPlus
- DOAJ
- Ebsco