Pregled bibliografske jedinice broj: 849491
POVEZANOST IZMEĐU FIZIČKOG AKTIVITETA I BIOTIČKIH MOTORIČKIH ZNANJA
POVEZANOST IZMEĐU FIZIČKOG AKTIVITETA I BIOTIČKIH MOTORIČKIH ZNANJA // Zbornik radova V. međunarodne konferencije “Unapređenje kvalitete života djece i mladih” / Nikolić, Milena (ur.).
Tuzla: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 887-893 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 849491 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
POVEZANOST IZMEĐU FIZIČKOG AKTIVITETA I BIOTIČKIH MOTORIČKIH ZNANJA
(Correlation between physical activity and biotic motor skills.)
Autori
Hraste, Mladen ; Đurović, Nikša ; Pleić, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova V. međunarodne konferencije “Unapređenje kvalitete života djece i mladih”
/ Nikolić, Milena - Tuzla : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013, 887-893
Skup
V. međunarodna konferencija “Unapređenje kvalitete života djece i mladih”
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
fizički aktivitet; biotička motorička znanja; desetogodišnja djeca; kvaliteta fizičke aktivnosti
(physical activity; biotic motor skills; ten-year children; quality of physical activity)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja je utvrditi povezanost između fizičkog aktiviteta i biotičkih motoričkih znanja kod školske djece u dobi od deset godina. Uzorak ispitanika je sačinjavalo 36 djece (24 dječaka i 12 djevojčica), u trećem razredu osnovne škole. Na osnovi rezultata korelacijske analize može se konstatirati da ne postoji značajna povezanost sedentarnog i organiziranog fizičkog aktiviteta s biotičkim motoričkim znanjima. Uzrok izostajanja značajne povezanosti između organiziranog fizičkog aktiviteta i biotičkih motoričkih znanja se vjerojatno mogu tražiti u nemjerenju kvalitete fizičke aktivnosti. Naime, pretpostavlja se kako je puno važnija kvaliteta fizičke aktivnosti od količine fizičkog aktiviteta. Ni količina sedentarnih aktivnosti nije bila značajno povezana s biotičkim motoričkim znanjima. U budućim istraživanjima trebalo bi analizirati cjelodnevni aktivitet djece, a ne samo organizirani fizički aktivitet. Vjerojatno bi se na taj način dobile pouzdanije informacije o fizičkom aktivitetu. Rezultati ovog istraživanja biti će od koristi prilikom planiranja, programiranja i kontrole nastavnog procesa u kineziološkim aktivnostima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija