Pregled bibliografske jedinice broj: 849005
NLP i modaliteti učenja u nastavi engleskoga jezika
NLP i modaliteti učenja u nastavi engleskoga jezika, 2009. (ostalo).
CROSBI ID: 849005 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
NLP i modaliteti učenja u nastavi engleskoga jezika
(NLP and learning modalities in English language teaching)
Autori
Klanjčić, Martina, Ozorlić Dominic, Renata
Izvornik
Zbornik radova Centra za strane jezike
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2009
Ključne riječi
NLP; modaliteti učenja; vizualni modalitet; auditivni modalitet; kinestetički modalitet
(NLP; sensory modalities; visual modality; auditive modality; kinaesthetic modality)
Sažetak
U radu je objašnjena važnost različitih modaliteta učenja u nastavi s naglaskom na nastavu engleskog jezika. Kako se pojam modaliteta učenja spominje kao sastavni dio neuro-lingvističkog programiranja (kraćim nazivom NLP) dan je kratak pregled njegovog nastanka i razvitka. Među modalitetima učenja koji se baziraju na raznim osjetilima razlikujemo tri dominantna modaliteta – vizualni, auditivni i kinestetički te su detaljnije opisane upravo njihove karakteristike i kako se one ispoljavaju kod učenika te su opisane aktivnosti i metode koje učiteljima mogu pomoći u prepoznavanju dominantnog modaliteta kod svojih učenika. Na kraju rada navedene su razne aktivnosti koje se mogu primijeniti u nastavi engleskog jezika a koje se baziraju na pristupu prezentacije gradiva kroz određeni modalitet.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb