Pregled bibliografske jedinice broj: 849000
Integrirano učenje sadržaja i jezika - mogućnosti primjene načela CLIL-a u nastavi stranog jezika
Integrirano učenje sadržaja i jezika - mogućnosti primjene načela CLIL-a u nastavi stranog jezika // Zbornik radova Centra za strane jezike, 1 (2009), 89-95 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 849000 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integrirano učenje sadržaja i jezika - mogućnosti
primjene načela CLIL-a u nastavi stranog jezika
(Integrated learning of subject content and
language - the possibilities for applying CLIL in
teaching foreign languages)
Autori
Klanjčić, Martina ; Ozorlić Dominić, Renata
Izvornik
Zbornik radova Centra za strane jezike (1847-2966) 1
(2009);
89-95
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
integriranje ; jezik ; sadržaj ; CLIL ; strategije učenja ; razine učenja
(integrating ; language ; content ; CLIL ; learning strategies ; stages of learning)
Sažetak
U članku se govori o obilježjima pristupa integriranog učenja sadržaja i jezika, inovativnome metodološkom pristupu odgoju i obrazovanju, kojemu je cilj dati mogućnost učenicima da uče neki predmetni sadržaj pritom razvijajući svoje kompetencije na, najčešće, stranome jeziku. Na Europskoj razini CLIL (eng. Content and Language Integrated Learning) je integriran u redovni odgojno-obrazovnog sustav od predškolske do razine srednjoškolskog odgoja i obrazovanja. U nastavi CLIL-a od učenika se traži veći kognitivni angažman, a budući da je naglasak na povezanosti sa stvarnim životom i vještinama koje su u njemu potrebne, učenici su intrinzično motivirani za rad. S političkog aspekta prednost nastave CLIL-a jest u senzibiliziranju učenika za europsko građanstvo i život u multikulturalnom društvu. U članku se također razmatra kako se načela integriranja sadržaja i jezika može primijeniti u svrhu unaprjeđivanja učinkovitosti nastave stranoga jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija