Pregled bibliografske jedinice broj: 848913
Udruženi marketing u internet oglašavanju i internet prodaji
Udruženi marketing u internet oglašavanju i internet prodaji, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 848913 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Udruženi marketing u internet oglašavanju i internet prodaji
(Joint marketing in the internet advertising and internet sales)
Autori
Vukelić, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
18.07
Godina
2016
Stranica
60
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
internet; oglašavanje na internetu; povijest udruženog marketinga; internet kao kanal distribucije
(Internet; advertising on the Internet; history of joint marketing; the Internet as a distribution channel)
Sažetak
Internet je postao važan fenomen krajem 20. stoljeća. Poduzeća se koriste elektronskim alatom već mnogo godina, ali Internet i druge informacijske tehnologije stvorili su poplavu interesantnih i inovativnih načina za pružanje vrijednosti klijentima i poduzećima. To je rezultiralo i uvođenjem velikih promjena kod oglašavanja i prodaje proizvoda poduzeća. Suvremeni markentinški pristupi vode do novih modela poslovanja kojima se stvara dodatna vrijednost za klijenta, izgrađuje se odnos s klijentima ili povećava profitabilnost poduzeća. Jedan od takvih pristupa je udruženi marketing kojem je fokus usmjeren na učinkovitost oglašavanja i shodno tome, na što uspješnije rezultate poslovanja koji opravdavaju uložena sredstva.
Izvorni jezik
Hrvatski