Pregled bibliografske jedinice broj: 848650
Dječja prava i logoped u školi: pregled i preporuke za budućnost
Dječja prava i logoped u školi: pregled i preporuke za budućnost // 4. V. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem “Multidisciplinarnost u području logopedske znanosti i prakse”
Osijek, Hrvatska, 2015. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 848650 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dječja prava i logoped u školi: pregled i preporuke za budućnost
(Children’s rights and the role of speech and language therapists in school: a review and recommendations for the future)
Autori
Salaj, Ivona
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Skup
4. V. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem “Multidisciplinarnost u području logopedske znanosti i prakse”
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 24.09.2015. - 26.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
prava djece; uloga logopeda; obrazovanje djece s teškoćama u razvoju; najbolji interes djeteta
(children’s rights; the role of speech and language therapist; education of children with disabilities; the best interests of the children)
Sažetak
Profesija logopeda i dječja prava imaju veliki potencijal da zajedničkim djelovanjem doprinesu ostvarivanju najboljeg interesa djeteta. Povezivanje koncepta prava djece kao dijela modela ljudskih prava s radom i djelovanjem logopeda u odgojno-obrazovnim institucijama može doprinijeti većem ostvarivanju prava djece zajamčenih ključnim dokumentom za zaštitu dječjih prava – Konvencijom o pravima djeteta. U radu će biti dan kratak povijesni osvrt na prava djece i značaj Konvencije o pravima djeteta u obrazovanju djece, posebice djece s teškoćama u razvoju. Također će rad prikazati na koji način školski logoped može koncept dječjih prava ugraditi u svoju praksu, ali i šire, na politike prema djeci s teškoćama u razvoju. Na taj način profesija logopeda dobiva novi aspekt, koji uz postojeće intervencije školskog logopeda posebno naglašava značaj i važnost proaktivnog djelovanja logopeda s ciljem promicanja dobrobiti djeteta i punog razvoja djetetovih potencijala.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Pedagogija, Socijalne djelatnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb