Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 848650

Dječja prava i logoped u školi: pregled i preporuke za budućnost


Salaj, Ivona
Dječja prava i logoped u školi: pregled i preporuke za budućnost // 4. V. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem “Multidisciplinarnost u području logopedske znanosti i prakse”
Osijek, Hrvatska, 2015. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 848650 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dječja prava i logoped u školi: pregled i preporuke za budućnost
(Children’s rights and the role of speech and language therapists in school: a review and recommendations for the future)

Autori
Salaj, Ivona

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Skup
4. V. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem “Multidisciplinarnost u području logopedske znanosti i prakse”

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 24.09.2015. - 26.09.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
prava djece; uloga logopeda; obrazovanje djece s teškoćama u razvoju; najbolji interes djeteta
(children’s rights; the role of speech and language therapist; education of children with disabilities; the best interests of the children)

Sažetak
Profesija logopeda i dječja prava imaju veliki potencijal da zajedničkim djelovanjem doprinesu ostvarivanju najboljeg interesa djeteta. Povezivanje koncepta prava djece kao dijela modela ljudskih prava s radom i djelovanjem logopeda u odgojno-obrazovnim institucijama može doprinijeti većem ostvarivanju prava djece zajamčenih ključnim dokumentom za zaštitu dječjih prava – Konvencijom o pravima djeteta. U radu će biti dan kratak povijesni osvrt na prava djece i značaj Konvencije o pravima djeteta u obrazovanju djece, posebice djece s teškoćama u razvoju. Također će rad prikazati na koji način školski logoped može koncept dječjih prava ugraditi u svoju praksu, ali i šire, na politike prema djeci s teškoćama u razvoju. Na taj način profesija logopeda dobiva novi aspekt, koji uz postojeće intervencije školskog logopeda posebno naglašava značaj i važnost proaktivnog djelovanja logopeda s ciljem promicanja dobrobiti djeteta i punog razvoja djetetovih potencijala.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Pedagogija, Socijalne djelatnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Salaj, Ivona
Dječja prava i logoped u školi: pregled i preporuke za budućnost // 4. V. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem “Multidisciplinarnost u području logopedske znanosti i prakse”
Osijek, Hrvatska, 2015. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
Salaj, I. (2015) Dječja prava i logoped u školi: pregled i preporuke za budućnost. U: 4. V. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem “Multidisciplinarnost u području logopedske znanosti i prakse”.
@article{article, author = {Salaj, Ivona}, year = {2015}, keywords = {prava djece, uloga logopeda, obrazovanje djece s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, najbolji interes djeteta}, title = {Dje\v{c}ja prava i logoped u \v{s}koli: pregled i preporuke za budu\'{c}nost}, keyword = {prava djece, uloga logopeda, obrazovanje djece s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, najbolji interes djeteta}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Salaj, Ivona}, year = {2015}, keywords = {children’s rights, the role of speech and language therapist, education of children with disabilities, the best interests of the children}, title = {Children’s rights and the role of speech and language therapists in school: a review and recommendations for the future}, keyword = {children’s rights, the role of speech and language therapist, education of children with disabilities, the best interests of the children}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font