Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 848648

Provedba obrazovne politike iz perspektive učenika s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom


Salaj, Ivona
Provedba obrazovne politike iz perspektive učenika s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 19 (2017), Sp. Ed. 3; 255-272 doi:10.15516/cje.v19i0.2696 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, stručni)


CROSBI ID: 848648 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Provedba obrazovne politike iz perspektive učenika s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom
(Education policy implementation from the perspective of pupils and students with disabilities)

Autori
Salaj, Ivona

Izvornik
Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (1848-5189) 19 (2017), Sp. Ed. 3; 255-272

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, stručni

Ključne riječi
invaliditet ; kontekstualna teorija interakcija ; provedba politike ; uloga aktera
(Contextual Interaction Theory ; disability ; policy implementation ; stakeholders' role)

Sažetak
Cilj je ovoga rada istražiti poglede učenika s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom o njihovoj ulozi u provedbi obrazovne politike prema djeci s teškoćama i studentima s invaliditetom. U ovom se istraživanju za analizu uloge učenika s teškoćama i studenata s invaliditetom u provedbi obrazovne politike primijenila Kontekstualna teorija interakcija (Contextual Interaction Theory) utemeljitelja Hansa Bressersa. Osnovna je pretpostavka Kontekstualne teorije da je politika proces koji se temelji na pregovaranju i sudjelovanju različitih društvenih skupina i organizacija, odnosno interakcija različitih aktera. Stoga su podatci prikupljeni fokus grupnim intervjuom. Provedeno je osam fokus grupa, u razdobju od siječnja 2014. do prosinca 2015. godine, kojima je obuhvaćeno 45 sudionika (učenika s teškoćama u razvoju završnih razreda srednjih škola i studenata s invaliditetom). Negativna percepcija invaliditeta, nedostatno znanje za zagovaranje potreba, neuvažavanje korisničke perspektive i slabo uključivanje korisnika u proces provedbe obrazovne politike prepreke su većem sudjelovanju učenika s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom u provedbi obrazovne politike.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Politologija, Pedagogija, Socijalne djelatnosti



POVEZANOST RADA


Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Salaj, Ivona
Provedba obrazovne politike iz perspektive učenika s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 19 (2017), Sp. Ed. 3; 255-272 doi:10.15516/cje.v19i0.2696 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, stručni)
Salaj, I. (2017) Provedba obrazovne politike iz perspektive učenika s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom. Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 19 (Sp. Ed. 3), 255-272 doi:10.15516/cje.v19i0.2696.
@article{article, author = {Salaj, Ivona}, year = {2017}, pages = {255-272}, DOI = {10.15516/cje.v19i0.2696}, keywords = {invaliditet, kontekstualna teorija interakcija, provedba politike, uloga aktera}, journal = {Croatian Journal of Education = Hrvatski \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, doi = {10.15516/cje.v19i0.2696}, volume = {19}, number = {Sp. Ed. 3}, issn = {1848-5189}, title = {Provedba obrazovne politike iz perspektive u\v{c}enika s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju i studenata s invaliditetom}, keyword = {invaliditet, kontekstualna teorija interakcija, provedba politike, uloga aktera} }
@article{article, author = {Salaj, Ivona}, year = {2017}, pages = {255-272}, DOI = {10.15516/cje.v19i0.2696}, keywords = {Contextual Interaction Theory, disability, policy implementation, stakeholders' role}, journal = {Croatian Journal of Education = Hrvatski \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, doi = {10.15516/cje.v19i0.2696}, volume = {19}, number = {Sp. Ed. 3}, issn = {1848-5189}, title = {Education policy implementation from the perspective of pupils and students with disabilities}, keyword = {Contextual Interaction Theory, disability, policy implementation, stakeholders' role} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font