Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 848402

Blokiranje oglasa u digitalnom okruženju


Juretić, Eva
Blokiranje oglasa u digitalnom okruženju, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Zagrebu, Zagreb


CROSBI ID: 848402 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Blokiranje oglasa u digitalnom okruženju
(Ad blocking in the digital environment)

Autori
Juretić, Eva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet u Zagrebu

Mjesto
Zagreb

Datum
22.09

Godina
2016

Stranica
52

Mentor
Škare, Vatroslav

Ključne riječi
blokiranje oglasa; digitalni mediji; oglašavanje
(adblocking; online media; advertising)

Sažetak
Više no ikad, ljudi komuniciraju putem interneta, kupuju proizvode i usluge, razmjenjuju ideje te su konstantno u interakciji s drugim ljudima, ali i s markama i poduzećima. Samim time, marketinška komunikacija i oglašavanje na internetu, postaju dio svakodnevnih marketinških aktivnosti. Razvoj Interneta osnažuje potrošača u smislu brzine i dostupnosti informacija dok poduzećima daje priliku da iskoriste interaktivnost internetskih tehnologija, uključe se u dijalog sa svojim potrošačima te razvijaju odnose koji jačaju s vremenom. Kao odgovor na pojačano oglašavanje u digitalnom okruženju nastaju alati za blokiranje istih. Ovi alati, s jedne strane, olakšavaju korisniku pregledavanje sadržaja dok s druge strane njihovo korištenje direktno utječe na prihode medija i otežava oglašivačima dosizanje ciljane publike. Rad istražuje korištenje alata za blokiranje oglasa u digitalnom okruženju među mladom populacijom u Republici Hrvatskoj i odgovara na tri istraživačka pitanja. Cilj rada je ustanoviti koliko su mladi u Hrvatskoj upoznati sa samim pojmom blokiranja oglasa, koliko koriste alate za blokiranje oglasa u digitalnom okruženju te koje su glavne motivacije za njihovo korištenje. Provedeno je jednokratno opisno istraživanje, putem online anketnog upitnika, na prigodnom uzorku mladih potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Škare (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Juretić, Eva
Blokiranje oglasa u digitalnom okruženju, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Zagrebu, Zagreb
Juretić, E. (2016) 'Blokiranje oglasa u digitalnom okruženju', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Zagrebu, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jureti\'{c}, Eva}, year = {2016}, pages = {52}, keywords = {blokiranje oglasa, digitalni mediji, ogla\v{s}avanje}, title = {Blokiranje oglasa u digitalnom okru\v{z}enju}, keyword = {blokiranje oglasa, digitalni mediji, ogla\v{s}avanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jureti\'{c}, Eva}, year = {2016}, pages = {52}, keywords = {adblocking, online media, advertising}, title = {Ad blocking in the digital environment}, keyword = {adblocking, online media, advertising}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font