Pregled bibliografske jedinice broj: 848402
Blokiranje oglasa u digitalnom okruženju
Blokiranje oglasa u digitalnom okruženju, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Zagrebu, Zagreb
CROSBI ID: 848402 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Blokiranje oglasa u digitalnom okruženju
(Ad blocking in the digital environment)
Autori
Juretić, Eva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet u Zagrebu
Mjesto
Zagreb
Datum
22.09
Godina
2016
Stranica
52
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
blokiranje oglasa; digitalni mediji; oglašavanje
(adblocking; online media; advertising)
Sažetak
Više no ikad, ljudi komuniciraju putem interneta, kupuju proizvode i usluge, razmjenjuju ideje te su konstantno u interakciji s drugim ljudima, ali i s markama i poduzećima. Samim time, marketinška komunikacija i oglašavanje na internetu, postaju dio svakodnevnih marketinških aktivnosti. Razvoj Interneta osnažuje potrošača u smislu brzine i dostupnosti informacija dok poduzećima daje priliku da iskoriste interaktivnost internetskih tehnologija, uključe se u dijalog sa svojim potrošačima te razvijaju odnose koji jačaju s vremenom. Kao odgovor na pojačano oglašavanje u digitalnom okruženju nastaju alati za blokiranje istih. Ovi alati, s jedne strane, olakšavaju korisniku pregledavanje sadržaja dok s druge strane njihovo korištenje direktno utječe na prihode medija i otežava oglašivačima dosizanje ciljane publike. Rad istražuje korištenje alata za blokiranje oglasa u digitalnom okruženju među mladom populacijom u Republici Hrvatskoj i odgovara na tri istraživačka pitanja. Cilj rada je ustanoviti koliko su mladi u Hrvatskoj upoznati sa samim pojmom blokiranja oglasa, koliko koriste alate za blokiranje oglasa u digitalnom okruženju te koje su glavne motivacije za njihovo korištenje. Provedeno je jednokratno opisno istraživanje, putem online anketnog upitnika, na prigodnom uzorku mladih potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija