Pregled bibliografske jedinice broj: 848399
Mjerenje kvalitete usluge kinoprikazivača
Mjerenje kvalitete usluge kinoprikazivača, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 848399 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mjerenje kvalitete usluge kinoprikazivača
(Measuring the service quality of cinema)
Autori
Matak, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
11.11
Godina
2016
Stranica
62
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
mjerenje kvalitete usluge; dimenzije kvalitete usluge; SERVQUAL instrument
(measuring service quality; dimensions of service quality; SERVQUAL instrument)
Sažetak
Rad je posvećen problematici mjerenja kvalitete usluge kinoprikazivača. Pretragom dostupnih sekundarnih podataka detaljnije su istražene specifičnosti kvalitete usluge, mjerenja kvalitete usluge i specifičnosti usluge kinoprikazivača. U svrhu izrade rada provedeno je primarno istraživanje, odnosno mjerenje razine kvalitete usluge kinoprikazivača Cinestar. Rad sadrži detaljan prikaz najrasprostranjenijeg instrumenta za mjerenje kvalitete usluga SERVQUAL. U radu su izneseni rezultati primarnog istraživanja o kvaliteti usluga kinoprikazivača Cinestar. Pokušalo se odrediti postoje li značajna odstupanja između percepcija i očekivanja ispitanika o kvaliteti usluge kinoprikazivača, te koje su dimenzije kvalitete ocjenjene najslabijom, a koje najboljom. Rezultati provedenog primarnog istraživanja na temelju ponderiranih i ne- ponderiranih podataka upućuju na činjenicu da postoji jaz u kvaliteti usluga kinoprikazivača Cinestar. Temeljem rezultata istraživanja dobio se uvid u kvalitetu dimenzija, te je konstruiran prijedlog za unaprjeđenje kvalitete dimenzije koja ostvaruje najveći jaz.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija