Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 848367

Marketing riječnog turizma


Bosnić, Irena
Marketing riječnog turizma, 2015., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 848367 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing riječnog turizma
(River tourism marketing)

Autori
Bosnić, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
04.12

Godina
2015

Stranica
256

Mentor
Ružić, Drago

Ključne riječi
riječni turizam ; oblici riječnog turizma ; krstarenja rijekama ; marketing miks ; marketing strategije
(river tourism ; types of river tourism ; river cruise ; marketing mix ; marketing strategies)

Sažetak
Disertacija daje sustavni i sveobuhvatni pregled te kritičku analizu postojećih spoznaja iz područja riječnog turizma. Na temelju istraživanja literature, proučavanja dosadašnjih istraživanja i analize turističkih aktivnosti na pojedinim rijekama u Europi i svijetu, terminološki je određen pojam riječni turizam te su definirani njegovi pojavni oblici. Istraživanjem problematike riječnog turizma istražene su mogućnosti i ograničenja razvoja riječnog turizma na hrvatskim rijekama, utvrđena su temeljna obilježja ponude i potražnje riječnog turizma, analizirani budući trendovi te su istražene marketing strategije brodarskih kompanija za krstarenja rijekama. Sukladno stečenim spoznajama iz teorijskih razmatranja i empirijskog istraživanja, definirani su ključni dionici razvoja riječnog turizma, utvrđen je marketing program riječnog turizma, prezentiran je mogući budući koncept upravljanja riječnim turizmom kao integralnim turističkim proizvodom te su predložene smjernice za unapređenje razvoja riječnog turizma. Prezentirani rezultati provedenog empirijskog istraživanja predstavljaju značaj korak u iskazivanju uvjeta potrebnih za razvoj riječnog turizma i utvrđivanju mogućnosti primjene koncepcije marketinga u razvoju istog i te čine platformu za buduća istraživanja u ovom još uvijek nedovoljno istraženom području znanosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek,
Veleučilište u Virovitici

Profili:

Avatar Url Drago Ružić (mentor)

Avatar Url Irena Bosnić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bosnić, Irena
Marketing riječnog turizma, 2015., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
Bosnić, I. (2015) 'Marketing riječnog turizma', doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bosni\'{c}, Irena}, year = {2015}, pages = {256}, keywords = {rije\v{c}ni turizam, oblici rije\v{c}nog turizma, krstarenja rijekama, marketing miks, marketing strategije}, title = {Marketing rije\v{c}nog turizma}, keyword = {rije\v{c}ni turizam, oblici rije\v{c}nog turizma, krstarenja rijekama, marketing miks, marketing strategije}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bosni\'{c}, Irena}, year = {2015}, pages = {256}, keywords = {river tourism, types of river tourism, river cruise, marketing mix, marketing strategies}, title = {River tourism marketing}, keyword = {river tourism, types of river tourism, river cruise, marketing mix, marketing strategies}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font