Pregled bibliografske jedinice broj: 848291
Uloga učenika u praćenju i vrednovanju rada
Uloga učenika u praćenju i vrednovanju rada, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 848291 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga učenika u praćenju i vrednovanju rada
(The role of students in the monitoring and evaluation of work)
Autori
Ordanić, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
09.07
Godina
2016
Stranica
53
Mentor
Prskalo, Ivan ; Kunješić, Mateja
Ključne riječi
uloga učenika; učitelj; praćenje i vrednovanje rada; tjelesna i zdravstvena kultura
(a student's role; teacher; monitoring and evaluation of work; physical education)
Sažetak
Tema ovog diplomskog rada je uloga učenika u praćenju i vrednovanju rada. Važnu ulogu u procesu praćenja i provjeravanja, kao i vrednovanja rada ima učitelj, bez njega cijeli proces nije moguć. Učitelj mora prilagoditi nastavni sadržaj učenikovim mogućnostima i potrebama, treba motivirati učenika, osvijestiti učenika o ciljevima i zadacima nastavnog procesa. Kako bi sve to bilo moguće potrebno je znanje terminologije metodike tjelesne i zdravstvene kulture kao i posebne kompetencije. Također, učenik je, kao i učitelj, subjekt nastavnog procesa i njegova uloga je značajna te ga se treba aktivno uključiti u nastavni proces. Što je učenik više motiviran i uključen u nastavu time postiže bolje rezultate, a samim time učitelj osposobljava učenika za samoocjenjivanje kako bi učenik mogao uvidjeti efekte svoga rada i napretka, stvarati navike zdravog života, svakodnevnog tjelesnog vježbanja i dr. S obzirom da je učenik subjekt nastavnog procesa, cilj ovog istraživanja bio je ispitati koliko su učenici uključeni i koja im je uloga u procesu praćenja i vrednovanja rada u tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi te koliko učitelji/učiteljice poznaju terminologiju koja je potrebna za praćenje i vrednovanje. U istraživanju je sudjelovalo 88 ispitanika, odnosno 45 učitelja/učiteljica osnovnih škola grada Zagreba koji su ispunili anketni upitnik na papiru i 43 učitelja/učiteljice diljem Republike Hrvatske koji su ispunjavali anketni upitnik putem aplikacije Google forms preko interneta. Istraživanje je provedeno u razdoblju od 30. svibnja 2016. do 16. lipnja 2016. godine. U prvom dijelu diplomskog rada iznose se teorijska obilježja praćenja i vrednovanja rada u tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi, a u drugom dijelu iznosi se metodologija provedenog istraživanja. Nakon provedenog istraživanja možemo zaključiti da su učenici uključeni u proces praćenja i vrednovanja rada, da su motivirani i jasno su vidljivi odgojni učinci rada, te da učiteljice nisu pokazale dobro znanje iz terminologije metodike tjelesne i zdravstvene kulture.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb