Pregled bibliografske jedinice broj: 847568
Kvaliteta kao strategija razvoja javne uprave u Republici Hrvatskoj
Kvaliteta kao strategija razvoja javne uprave u Republici Hrvatskoj // XVIII naučno stručlni skup Sistem kvaliteta uslov za uspešno poslovanje i konkurentnost / Punoševac, Zoran ; Jelenković, Ana ; Vesić, Ivan (ur.).
Kruševac: Asocijacija za kvalitet i standardizaciju Srbije, 2016. str. 81-90 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 847568 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta kao strategija razvoja javne uprave u Republici Hrvatskoj
(Quality as a Strategy For Development of Public Administration in Republic of Croatia)
Autori
Drljača, Miroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
XVIII naučno stručlni skup Sistem kvaliteta uslov za uspešno poslovanje i konkurentnost
/ Punoševac, Zoran ; Jelenković, Ana ; Vesić, Ivan - Kruševac : Asocijacija za kvalitet i standardizaciju Srbije, 2016, 81-90
ISBN
978-86-80164-03-8
Skup
XVIII naučno stručni skup i IV međunarodna konferencija Sistem kvaliteta uslov za uspešno poslovanje i konkurentnost
Mjesto i datum
Kopaonik, Srbija, 30.11.2016. - 02.12.2016
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
javna uprava; kvaliteta; strategija
(public administration; quality; stragegy)
Sažetak
Sažetak: Jedna od najčešće spominjanih reformi u programima političkih stranaka je reforma javne uprave. Javna uprava obuhvaća tijela državne uprave, tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i pravne osobe koje imaju javne ovlasti (javnopravna tijela). Republika Hrvatska donijela je 2015. godine Strategiju razvoja javne uprave za razdoblje 2015. – 2020. godine, kao nastavak reforme javne uprave započete Strategijom reforme državne uprave za razdoblje 2008. – 2011. godine. Strategija ima jasno definiran cilj, utvrđuje poslovne procese javne uprave, govori o standardima kvalitete, donosi metodologiju oblikovanja i provedbe javnih politika, utvrđuje opće i posebne ciljeve. Glavni je cilj Strategije podizanje kvalitete javnih usluga radi osiguravanja višeg životnog standarda građana i stvaranje poticajnog poduzetničkog okruženja. U radu autor prezentira rezultate istraživanja kvalitete kao strategije razvoja javne uprave u Republici Hrvatskoj. Summary:One of frequently mentioned reforms in programs of political parties is public administration reform. Public administration includes government bodies, local and regional government and legal subjects which has public authority (public administrative bodies). During the 2015 Republic of Croatia has brought a Strategy of public administration development for the period 2015 – 2020, as a continuation of public administration reform started by Strategy of government administration reform for the period 2008 – 2011. Strategy is clearly defined goal, talk about quality standards, establishes business processes of public administration, suggest methodology for modelling and providing public policies, defined general and specific objectives. The main goal of Strategy is public services quality improvement because of secure higher standard of living for people and creating stimulating entrepreneurship environment. In this paper the author presents the results of research of quality as a strategy of public administration development in Republic of Croatia.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
JEL klasifikacija: H83 ; L15