Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 847392

Uloga društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama tri kompanije u Hrvatskoj


Holy, Mirela; Geiger Zeman, Marija; Zeman, Zdenko
Uloga društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama tri kompanije u Hrvatskoj // Zbornik radova 8. konferencije o društveno odgovornom poslovanju - DOP / Matešić, Mirjana (ur.).
Zagreb: Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, 2016. str. 169-180 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 847392 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama tri kompanije u Hrvatskoj
(The role of corporate social marketing in the integrated communications of three companies in Croatia)

Autori
Holy, Mirela ; Geiger Zeman, Marija ; Zeman, Zdenko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova 8. konferencije o društveno odgovornom poslovanju - DOP / Matešić, Mirjana - Zagreb : Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, 2016, 169-180

ISBN
0-000-00000-0

Skup
8. konferencija o društveno odgovornom poslovanju - DOP

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.12.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
integrirane komunikacije; društveno odgovorno poslovanje; društveno odgovorni marketing
(integrated communications; corporate social responsibility; corporate social marketing)

Sažetak
Integrirane komunikacije su komunikacije koje čini kombinacija strateških uloga različitih komunikacijskih disciplina (marketinga i odnosa s javnošću) u cilju ostvarenja maksimalnog komunikacijskog rezultata. Ključno za razumijevanje koncepta integriranih komunikacija su sinergija u smislu zajedničke, pomno planirane i disciplinirane provedbe komunikacijskih alata marketinga i odnosa s javnošću, jer bez pomno razrađene komunikacijske strategije koja se temelji na održivom poslovnom planu nema ni uspješne integrirane komunikacije. Društveno odgovorni marketing jedan je od komunikacijskih alata koji ima veliku ulogu u integriranim komunikacijskim strategijama multinacionalnih korporacija, ali sve više i hrvatskih tvrtki. U ovom radu analizirat će se uloga i značaj društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama Podravke, HT-a i DM-a. S obzirom na činjenicu da su za posljednju fazu razvoja marketinga i odnosa s javnošću iznimno važni koncepti društvene odgovornosti i integracije, društveno odgovorni marketing čini nezaobilazan alat u integriranim komunikacijama tvrtki.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
ISSN 1849-8833



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zdenko Zeman (autor)

Avatar Url Mirela Holy (autor)

Avatar Url Marija Geiger Zeman (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Holy, Mirela; Geiger Zeman, Marija; Zeman, Zdenko
Uloga društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama tri kompanije u Hrvatskoj // Zbornik radova 8. konferencije o društveno odgovornom poslovanju - DOP / Matešić, Mirjana (ur.).
Zagreb: Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, 2016. str. 169-180 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Holy, M., Geiger Zeman, M. & Zeman, Z. (2016) Uloga društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama tri kompanije u Hrvatskoj. U: Matešić, M. (ur.)Zbornik radova 8. konferencije o društveno odgovornom poslovanju - DOP.
@article{article, author = {Holy, Mirela and Geiger Zeman, Marija and Zeman, Zdenko}, editor = {Mate\v{s}i\'{c}, M.}, year = {2016}, pages = {169-180}, keywords = {integrirane komunikacije, dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, dru\v{s}tveno odgovorni marketing}, isbn = {0-000-00000-0}, title = {Uloga dru\v{s}tveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama tri kompanije u Hrvatskoj}, keyword = {integrirane komunikacije, dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, dru\v{s}tveno odgovorni marketing}, publisher = {Hrvatski poslovni savjet za odr\v{z}ivi razvoj}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Holy, Mirela and Geiger Zeman, Marija and Zeman, Zdenko}, editor = {Mate\v{s}i\'{c}, M.}, year = {2016}, pages = {169-180}, keywords = {integrated communications, corporate social responsibility, corporate social marketing}, isbn = {0-000-00000-0}, title = {The role of corporate social marketing in the integrated communications of three companies in Croatia}, keyword = {integrated communications, corporate social responsibility, corporate social marketing}, publisher = {Hrvatski poslovni savjet za odr\v{z}ivi razvoj}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font