Pregled bibliografske jedinice broj: 847392
Uloga društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama tri kompanije u Hrvatskoj
Uloga društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama tri kompanije u Hrvatskoj // Zbornik radova 8. konferencije o društveno odgovornom poslovanju - DOP / Matešić, Mirjana (ur.).
Zagreb: Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, 2016. str. 169-180 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 847392 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama tri kompanije u Hrvatskoj
(The role of corporate social marketing in the integrated communications of three companies in Croatia)
Autori
Holy, Mirela ; Geiger Zeman, Marija ; Zeman, Zdenko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 8. konferencije o društveno odgovornom poslovanju - DOP
/ Matešić, Mirjana - Zagreb : Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, 2016, 169-180
ISBN
0-000-00000-0
Skup
8. konferencija o društveno odgovornom poslovanju - DOP
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.12.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
integrirane komunikacije; društveno odgovorno poslovanje; društveno odgovorni marketing
(integrated communications; corporate social responsibility; corporate social marketing)
Sažetak
Integrirane komunikacije su komunikacije koje čini kombinacija strateških uloga različitih komunikacijskih disciplina (marketinga i odnosa s javnošću) u cilju ostvarenja maksimalnog komunikacijskog rezultata. Ključno za razumijevanje koncepta integriranih komunikacija su sinergija u smislu zajedničke, pomno planirane i disciplinirane provedbe komunikacijskih alata marketinga i odnosa s javnošću, jer bez pomno razrađene komunikacijske strategije koja se temelji na održivom poslovnom planu nema ni uspješne integrirane komunikacije. Društveno odgovorni marketing jedan je od komunikacijskih alata koji ima veliku ulogu u integriranim komunikacijskim strategijama multinacionalnih korporacija, ali sve više i hrvatskih tvrtki. U ovom radu analizirat će se uloga i značaj društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama Podravke, HT-a i DM-a. S obzirom na činjenicu da su za posljednju fazu razvoja marketinga i odnosa s javnošću iznimno važni koncepti društvene odgovornosti i integracije, društveno odgovorni marketing čini nezaobilazan alat u integriranim komunikacijama tvrtki.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
ISSN 1849-8833
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb