Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 847391

Uloga društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama tri kompanije u Hrvatskoj


Holy, Mirela; Geiger Zeman, Marija; Zeman, Zdenko
Uloga društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama tri kompanije u Hrvatskoj // Zbornik radova 8. konferencije o društveno odgovornom poslovanju - DOP / Mirjana Matešić (ur.).
Zagreb: Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, 2016. str. 169-180


CROSBI ID: 847391 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama tri kompanije u Hrvatskoj
(The role of corporate social marketing in the integrated communications of three companies in Croatia)

Autori
Holy, Mirela ; Geiger Zeman, Marija ; Zeman, Zdenko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Zbornik radova 8. konferencije o društveno odgovornom poslovanju - DOP

Urednik/ci
Mirjana Matešić

Izdavač
Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj

Grad
Zagreb

Godina
2016

Raspon stranica
169-180

ISBN
0-000-00000-0

Ključne riječi
integrirane komunikacije, društveno odgovorno poslovanje, društveno odgovorni marketing
(integrated communications, corporate social responsibility, corporate social marketing)

Sažetak
Integrirane komunikacije su komunikacije koje čini kombinacija strateških uloga različitih komunikacijskih disciplina (marketinga i odnosa s javnošću) u cilju ostvarenja maksimalnog komunikacijskog rezultata. Ključno za razumijevanje koncepta integriranih komunikacija su sinergija u smislu zajedničke, pomno planirane i disciplinirane provedbe komunikacijskih alata marketinga i odnosa s javnošću, jer bez pomno razrađene komunikacijske strategije koja se temelji na održivom poslovnom planu nema ni uspješne integrirane komunikacije. Društveno odgovorni marketing jedan je od komunikacijskih alata koji ima veliku ulogu u integriranim komunikacijskim strategijama multinacionalnih korporacija, ali sve više i hrvatskih tvrtki. U ovom radu analizirat će se uloga i značaj društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama Podravke, HT-a i DM-a. S obzirom na činjenicu da su za posljednju fazu razvoja marketinga i odnosa s javnošću iznimno važni koncepti društvene odgovornosti i integracije, društveno odgovorni marketing čini nezaobilazan alat u integriranim komunikacijama tvrtki.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
ISSN: 1849-8833



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zdenko Zeman (autor)

Avatar Url Marija Geiger Zeman (autor)

Avatar Url Mirela Holy (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Holy, Mirela; Geiger Zeman, Marija; Zeman, Zdenko
Uloga društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama tri kompanije u Hrvatskoj // Zbornik radova 8. konferencije o društveno odgovornom poslovanju - DOP / Mirjana Matešić (ur.).
Zagreb: Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, 2016. str. 169-180
Holy, M., Geiger Zeman, M. & Zeman, Z. (2016) Uloga društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama tri kompanije u Hrvatskoj. U: Mirjana Matešić (ur.) Zbornik radova 8. konferencije o društveno odgovornom poslovanju - DOP. Zagreb, Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, str. 169-180.
@inbook{inbook, author = {Holy, Mirela and Geiger Zeman, Marija and Zeman, Zdenko}, year = {2016}, pages = {169-180}, keywords = {integrirane komunikacije, dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, dru\v{s}tveno odgovorni marketing}, isbn = {0-000-00000-0}, title = {Uloga dru\v{s}tveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama tri kompanije u Hrvatskoj}, keyword = {integrirane komunikacije, dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, dru\v{s}tveno odgovorni marketing}, publisher = {Hrvatski poslovni savjet za odr\v{z}ivi razvoj}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Holy, Mirela and Geiger Zeman, Marija and Zeman, Zdenko}, year = {2016}, pages = {169-180}, keywords = {integrated communications, corporate social responsibility, corporate social marketing}, isbn = {0-000-00000-0}, title = {The role of corporate social marketing in the integrated communications of three companies in Croatia}, keyword = {integrated communications, corporate social responsibility, corporate social marketing}, publisher = {Hrvatski poslovni savjet za odr\v{z}ivi razvoj}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font