Pregled bibliografske jedinice broj: 847391
Uloga društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama tri kompanije u Hrvatskoj
Uloga društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama tri kompanije u Hrvatskoj // Zbornik radova 8. konferencije o društveno odgovornom poslovanju - DOP / Mirjana Matešić (ur.).
Zagreb: Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, 2016. str. 169-180
CROSBI ID: 847391 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama tri kompanije u Hrvatskoj
(The role of corporate social marketing in the integrated communications of three companies in Croatia)
Autori
Holy, Mirela ; Geiger Zeman, Marija ; Zeman, Zdenko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Zbornik radova 8. konferencije o društveno odgovornom poslovanju - DOP
Urednik/ci
Mirjana Matešić
Izdavač
Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj
Grad
Zagreb
Godina
2016
Raspon stranica
169-180
ISBN
0-000-00000-0
Ključne riječi
integrirane komunikacije, društveno odgovorno poslovanje, društveno odgovorni marketing
(integrated communications, corporate social responsibility, corporate social marketing)
Sažetak
Integrirane komunikacije su komunikacije koje čini kombinacija strateških uloga različitih komunikacijskih disciplina (marketinga i odnosa s javnošću) u cilju ostvarenja maksimalnog komunikacijskog rezultata. Ključno za razumijevanje koncepta integriranih komunikacija su sinergija u smislu zajedničke, pomno planirane i disciplinirane provedbe komunikacijskih alata marketinga i odnosa s javnošću, jer bez pomno razrađene komunikacijske strategije koja se temelji na održivom poslovnom planu nema ni uspješne integrirane komunikacije. Društveno odgovorni marketing jedan je od komunikacijskih alata koji ima veliku ulogu u integriranim komunikacijskim strategijama multinacionalnih korporacija, ali sve više i hrvatskih tvrtki. U ovom radu analizirat će se uloga i značaj društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama Podravke, HT-a i DM-a. S obzirom na činjenicu da su za posljednju fazu razvoja marketinga i odnosa s javnošću iznimno važni koncepti društvene odgovornosti i integracije, društveno odgovorni marketing čini nezaobilazan alat u integriranim komunikacijama tvrtki.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
ISSN: 1849-8833
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb