Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 847267

Implementacija informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavnom procesu


Tomaš, Suzana; Mladenovski, Antonela
Implementacija informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavnom procesu // Zbornik stručnih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije / Jukić, Renata ; Bogatić, Katarina ; Gzibara, Senka ; Pejaković, Sara ; Simel, Sanja ; Varga, Nagy, Aniko (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 291-300 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 847267 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Implementacija informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavnom procesu
(The implementation of information and communication technologies in education)

Autori
Tomaš, Suzana ; Mladenovski, Antonela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik stručnih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije / Jukić, Renata ; Bogatić, Katarina ; Gzibara, Senka ; Pejaković, Sara ; Simel, Sanja ; Varga, Nagy, Aniko - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016, 291-300

ISBN
978-953-314-091-9

Skup
Međunarodna znanstvena konferencija Globalne i lokalne perspektive pedagogije

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 17.10.2016. - 28.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
učitelji ; informacijska i komunikacijska tehnologija ; nastavni proces
(information and communication technology ; teacher ; educational process)

Sažetak
Obrazovanje dvadeset i prvog stoljeća nezamislivo je bez implementacije informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavni proces. Utjecaj informacijske i komunikacijske tehnologije omogućuje pojedincima stjecanje znanja i vještina u vrijeme i na mjestu prilagođenom osobnim potrebama uz dostupnost svih obrazovnih materijala. Učitelji, koji imaju pozitivne stavove prema informacijskoj i komunikacijskoj tehnologiji te svoje poučavanje temelje na konstruktivističkoj pedagogiji omogućavaju učenicima suradničko učenje, razvijaju kritičko razmišljanje, interaktivnost, umreženost, kreativnost i prilagodljivost. Prosječnom učeniku internet, mobilni telefon, neposredna razmjena internetskih poruka predstavlja sastavni dio života. Takav učenik traži nove metode, tehnike, alate kao i novi pristup u procesu učenja, poučavanja i testiranja znanja. Stoga, obrazovanje podrazumijeva raspodjelu informacija (nastavnih sadržaja) putem različitih uređaja i sklopova iz domena računalne tehnologije, koja obuhvaća hardware, software, računalne mreže i medije za prikupljanje, skladištenje i pohranu, obradu i prijenos podataka. S tim u vezi, u ovome radu prikazani su rezultati stavova učitelja razredne nastave o primjeni informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavnom procesu. Za potrebe ovoga istraživanja sastavljen je online upitnik te proveden sa 101 učiteljem razredne nastave. Analizom rezultata je utvrđeno da učitelji imaju pozitivne stavove prema primjeni informacijske i komunikacijske tehnologije te da njeno uvođenje u nastavni proces pridonosi kvaliteti poučavanja. Učitelji smatraju da informacijske i komunikacijska tehnologija uključuje čimbenike poput globalnog pristupa, nižih troškova, povećanja brzine dostupnosti obrazovnih sadržaja, veću fleksibilnost. Osim toga zahtijeva odgovornost onoga koji primjenjuje, ali i onoga koji usvaja nastavne sadržaje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Suzana Tomaš (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Tomaš, Suzana; Mladenovski, Antonela
Implementacija informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavnom procesu // Zbornik stručnih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije / Jukić, Renata ; Bogatić, Katarina ; Gzibara, Senka ; Pejaković, Sara ; Simel, Sanja ; Varga, Nagy, Aniko (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 291-300 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Tomaš, S. & Mladenovski, A. (2016) Implementacija informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavnom procesu. U: Jukić, R., Bogatić, K., Gzibara, S., Pejaković, S., Simel, S. & Varga, Nagy, Aniko (ur.)Zbornik stručnih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije.
@article{article, author = {Toma\v{s}, Suzana and Mladenovski, Antonela}, year = {2016}, pages = {291-300}, keywords = {u\v{c}itelji, informacijska i komunikacijska tehnologija, nastavni proces}, isbn = {978-953-314-091-9}, title = {Implementacija informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavnom procesu}, keyword = {u\v{c}itelji, informacijska i komunikacijska tehnologija, nastavni proces}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Toma\v{s}, Suzana and Mladenovski, Antonela}, year = {2016}, pages = {291-300}, keywords = {information and communication technology, teacher, educational process}, isbn = {978-953-314-091-9}, title = {The implementation of information and communication technologies in education}, keyword = {information and communication technology, teacher, educational process}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font