Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 847254

Digitalna učionica u obrazovanju


Tomaš, Suzana; Maleš, Lada; Kapitanović, Kristina
Digitalna učionica u obrazovanju, 2016. (ostali članci/prilozi).


CROSBI ID: 847254 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalna učionica u obrazovanju
(Digital classroom in education)

Autori
Tomaš, Suzana ; Maleš, Lada ; Kapitanović, Kristina

Izvornik
Zbornik radova, CARNetova korisnička konferencija 2016, ISBN 978-953-6802-36-4

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi

Godina
2016

Ključne riječi
Informacijska i komunikacijska tehnologija ; digitalna učionica
(Information and communication technologies ; digital classrooms)

Sažetak
Odgojno-obrazovni proces danas se odvija tako da učenici u njemu postaju aktivni sudionici koji potiču i svojim umijećem i stvaralaštvom otvaraju prostor za samostalno rješavanje problema. Takvo okruženje nudi mogućnost učenicima i učiteljima na svim odgojnoobrazovnim razinama po vertikali obrazovanja da kritički promišljaju te da u svoje obrazovanje uvedu informacijsku i komunikacijsku tehnologiju. Osim toga ovakav način učenja i poučavanja trebala bi podržati cijela organizacijska struktura odgojno- obrazovnih institucija. Svjedoci smo promjena u kojima se sve više odgojno-obrazovnih institucija po čitavoj vertikali oprema kvalitetnom računalnom opremom te tako naše tradicionalne učionice postaju digitalne učionice. S tim uvezi cilj istraživanja u ovome radu je ispitati stavove učenika i studenata - budućih učitelja o primjeni digitalne učionice. U radu su prikazani rezultati ankete provedene među 54 studenta Filozofskog fakulteta, Odsjeka za učiteljski studij i 73 učenika Osnovne škole Antuna i Stjepana Radića iz Gunje te Osnovne škole Kamešnica iz Otoka. Rezultati provedenog istraživanja pokazuju da ne postoji statistički značajna razlika u stavovima između učenika i studenata budućih učitelja o digitalnoj učionici. Učenici su istaknuli da je učenje u digitalnoj učionici zanimljivo, zabavno, dinamično te bi po njihovom mišljenju svaka škola trebala imati digitalnu učionicu. Studenti, budući učitelji, su potvrdili su da će u svojoj praksi koristiti sve mogućnosti digitalne učionice. Osim toga svojim odgovorima su istaknuli važnost aktivnog sudjelovanja učenika u procesu učenja i poučavanja, ali i realizaciji nastave kombinacijom tradicionalne nastave i nastave uz primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Lada Maleš (autor)

Avatar Url Suzana Tomaš (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Tomaš, Suzana; Maleš, Lada; Kapitanović, Kristina
Digitalna učionica u obrazovanju, 2016. (ostali članci/prilozi).
Tomaš, S., Maleš, L. & Kapitanović, K. (2016) Digitalna učionica u obrazovanju. Zbornik radova, CARNetova korisnička konferencija 2016, ISBN 978-953-6802-36-4. Ostali članci/prilozi.
@unknown{unknown, author = {Toma\v{s}, Suzana and Male\v{s}, Lada and Kapitanovi\'{c}, Kristina}, year = {2016}, keywords = {Informacijska i komunikacijska tehnologija, digitalna u\v{c}ionica}, title = {Digitalna u\v{c}ionica u obrazovanju}, keyword = {Informacijska i komunikacijska tehnologija, digitalna u\v{c}ionica} }
@unknown{unknown, author = {Toma\v{s}, Suzana and Male\v{s}, Lada and Kapitanovi\'{c}, Kristina}, year = {2016}, keywords = {Information and communication technologies, digital classrooms}, title = {Digital classroom in education}, keyword = {Information and communication technologies, digital classrooms} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font