Pregled bibliografske jedinice broj: 847254
Digitalna učionica u obrazovanju
Digitalna učionica u obrazovanju, 2016. (ostali članci/prilozi).
CROSBI ID: 847254 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalna učionica u obrazovanju
(Digital classroom in education)
Autori
Tomaš, Suzana ; Maleš, Lada ; Kapitanović, Kristina
Izvornik
Zbornik radova, CARNetova korisnička konferencija 2016, ISBN 978-953-6802-36-4
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi
Godina
2016
Ključne riječi
Informacijska i komunikacijska tehnologija ; digitalna učionica
(Information and communication technologies ; digital classrooms)
Sažetak
Odgojno-obrazovni proces danas se odvija tako da učenici u njemu postaju aktivni sudionici koji potiču i svojim umijećem i stvaralaštvom otvaraju prostor za samostalno rješavanje problema. Takvo okruženje nudi mogućnost učenicima i učiteljima na svim odgojnoobrazovnim razinama po vertikali obrazovanja da kritički promišljaju te da u svoje obrazovanje uvedu informacijsku i komunikacijsku tehnologiju. Osim toga ovakav način učenja i poučavanja trebala bi podržati cijela organizacijska struktura odgojno- obrazovnih institucija. Svjedoci smo promjena u kojima se sve više odgojno-obrazovnih institucija po čitavoj vertikali oprema kvalitetnom računalnom opremom te tako naše tradicionalne učionice postaju digitalne učionice. S tim uvezi cilj istraživanja u ovome radu je ispitati stavove učenika i studenata - budućih učitelja o primjeni digitalne učionice. U radu su prikazani rezultati ankete provedene među 54 studenta Filozofskog fakulteta, Odsjeka za učiteljski studij i 73 učenika Osnovne škole Antuna i Stjepana Radića iz Gunje te Osnovne škole Kamešnica iz Otoka. Rezultati provedenog istraživanja pokazuju da ne postoji statistički značajna razlika u stavovima između učenika i studenata budućih učitelja o digitalnoj učionici. Učenici su istaknuli da je učenje u digitalnoj učionici zanimljivo, zabavno, dinamično te bi po njihovom mišljenju svaka škola trebala imati digitalnu učionicu. Studenti, budući učitelji, su potvrdili su da će u svojoj praksi koristiti sve mogućnosti digitalne učionice. Osim toga svojim odgovorima su istaknuli važnost aktivnog sudjelovanja učenika u procesu učenja i poučavanja, ali i realizaciji nastave kombinacijom tradicionalne nastave i nastave uz primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu