Pregled bibliografske jedinice broj: 847248
Procjena stečenih pedagoških kompetencija učitelja primarnog obrazovanja nakon završenog studija i stručnih usavršavanja
Procjena stečenih pedagoških kompetencija učitelja primarnog obrazovanja nakon završenog studija i stručnih usavršavanja // A M Agyar Tannyelvű Tanítóképző Kar 2016 - Os Tudományos Konferenciáinak Tanulmánygyűjteménye / Géza Czékus , Éva Borsos (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2016. str. 231-239 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 847248 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Procjena stečenih pedagoških kompetencija učitelja primarnog obrazovanja nakon završenog studija i stručnih usavršavanja
(Assessment of the ac quired pedagogical c ompetencies of teach ers of primary education after grad uation and professio nal training)
Autori
Borić, Edita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
A M Agyar Tannyelvű Tanítóképző Kar 2016 - Os Tudományos Konferenciáinak Tanulmánygyűjteménye
/ Géza Czékus , Éva Borsos - Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2016, 231-239
ISBN
978-86-8709 71-7
Skup
10th International Scientific Conference 5th International Methodological Conference 3rd ICT in Education Conference
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 25.11.2016. - 26.11.2016
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
pedagoške kompetencije ; primarno obrazovanje ; kompetentan učitelj ; stručno usavr šavanje
(pedagogical competences ; primary education ; compe tent teacher ; professional training)
Sažetak
Učitelji moraju trajno usavršavati pedagoške kompetencije u skladu sa suvremenim pedagoškim teorijama didaktike i metodike nastavnog rada. Od kompetentnog učitelj a očekuje se da posjeduje specifična stručna znanja te različite pedagoške vještine. Završetkom Učiteljskoga studija studenti stječu različite pedagoške kompetencije potrebne za izvođenje i organiziranje odgoja i obrazovanja učenika primarnog obrazovanja. Suvremeni učitelj treba biti inicijator promjena koji de vršiti kvalitetno u skladu s ciljevima i standardima nastave pa je sustavno stručno usavršavanje prioritet u procesu odgoja i obrazovanja . Stručno usavršavanje učitelja je mogude provoditi i kvalitetnim programima kroz stručne skupove koje organizira AOO. Cilj ovoga istraživanja je ispitati kako učitelji primarnog obrazovanja procjenjuju svoje stečene pedagoške kompetencije nakon završenog s tudija i stručnih usavršavanja. Uzorak je činilo 150 učitelja primarnog obrazovanja. Sastavljen je upitnik kojim je ispitana procjena učitelja o stečenim pedagoškim kompetencijama nakon završenog studija i stručnih usavršavanja. Istraživanje je provedeno tijekom 2015. Rezultati su pokazali da učitelji primarnog obrazovanja procjenjuju svoje pedagoške kompetencije nakon studija i stručnih usavršavanja dobrima do odličnima. Učitelji iskazuju nedostatak pojedinih pedagoških kompetencija. Svjesni su potrebe z a stalnim usavršavanjem pedagoških kompetencija kako bi svoj rad procijenili učinkovitijim i kvalitetnijim.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Edita Borić
(autor)