Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 847248

Procjena stečenih pedagoških kompetencija učitelja primarnog obrazovanja nakon završenog studija i stručnih usavršavanja


Borić, Edita
Procjena stečenih pedagoških kompetencija učitelja primarnog obrazovanja nakon završenog studija i stručnih usavršavanja // A M Agyar Tannyelvű Tanítóképző Kar 2016 - Os Tudományos Konferenciáinak Tanulmánygyűjteménye / Géza Czékus , Éva Borsos (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2016. str. 231-239 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 847248 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Procjena stečenih pedagoških kompetencija učitelja primarnog obrazovanja nakon završenog studija i stručnih usavršavanja
(Assessment of the ac quired pedagogical c ompetencies of teach ers of primary education after grad uation and professio nal training)

Autori
Borić, Edita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
A M Agyar Tannyelvű Tanítóképző Kar 2016 - Os Tudományos Konferenciáinak Tanulmánygyűjteménye / Géza Czékus , Éva Borsos - Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2016, 231-239

ISBN
978-86-8709 71-7

Skup
10th International Scientific Conference 5th International Methodological Conference 3rd ICT in Education Conference

Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 25.11.2016. - 26.11.2016

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
pedagoške kompetencije ; primarno obrazovanje ; kompetentan učitelj ; stručno usavr šavanje
(pedagogical competences ; primary education ; compe tent teacher ; professional training)

Sažetak
Učitelji moraju trajno usavršavati pedagoške kompetencije u skladu sa suvremenim pedagoškim teorijama didaktike i metodike nastavnog rada. Od kompetentnog učitelj a očekuje se da posjeduje specifična stručna znanja te različite pedagoške vještine. Završetkom Učiteljskoga studija studenti stječu različite pedagoške kompetencije potrebne za izvođenje i organiziranje odgoja i obrazovanja učenika primarnog obrazovanja. Suvremeni učitelj treba biti inicijator promjena koji de vršiti kvalitetno u skladu s ciljevima i standardima nastave pa je sustavno stručno usavršavanje prioritet u procesu odgoja i obrazovanja . Stručno usavršavanje učitelja je mogude provoditi i kvalitetnim programima kroz stručne skupove koje organizira AOO. Cilj ovoga istraživanja je ispitati kako učitelji primarnog obrazovanja procjenjuju svoje stečene pedagoške kompetencije nakon završenog s tudija i stručnih usavršavanja. Uzorak je činilo 150 učitelja primarnog obrazovanja. Sastavljen je upitnik kojim je ispitana procjena učitelja o stečenim pedagoškim kompetencijama nakon završenog studija i stručnih usavršavanja. Istraživanje je provedeno tijekom 2015. Rezultati su pokazali da učitelji primarnog obrazovanja procjenjuju svoje pedagoške kompetencije nakon studija i stručnih usavršavanja dobrima do odličnima. Učitelji iskazuju nedostatak pojedinih pedagoških kompetencija. Svjesni su potrebe z a stalnim usavršavanjem pedagoških kompetencija kako bi svoj rad procijenili učinkovitijim i kvalitetnijim.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Edita Borić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Borić, Edita
Procjena stečenih pedagoških kompetencija učitelja primarnog obrazovanja nakon završenog studija i stručnih usavršavanja // A M Agyar Tannyelvű Tanítóképző Kar 2016 - Os Tudományos Konferenciáinak Tanulmánygyűjteménye / Géza Czékus , Éva Borsos (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2016. str. 231-239 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Borić, E. (2016) Procjena stečenih pedagoških kompetencija učitelja primarnog obrazovanja nakon završenog studija i stručnih usavršavanja. U: Géza Czékus , É. (ur.)A M Agyar Tannyelvű Tanítóképző Kar 2016 - Os Tudományos Konferenciáinak Tanulmánygyűjteménye.
@article{article, author = {Bori\'{c}, Edita}, editor = {G\'{e}za Cz\'{e}kus, \'{E}.}, year = {2016}, pages = {231-239}, keywords = {pedago\v{s}ke kompetencije, primarno obrazovanje, kompetentan u\v{c}itelj, stru\v{c}no usavr \v{s}avanje}, isbn = {978-86-8709 71-7}, title = {Procjena ste\v{c}enih pedago\v{s}kih kompetencija u\v{c}itelja primarnog obrazovanja nakon zavr\v{s}enog studija i stru\v{c}nih usavr\v{s}avanja}, keyword = {pedago\v{s}ke kompetencije, primarno obrazovanje, kompetentan u\v{c}itelj, stru\v{c}no usavr \v{s}avanje}, publisher = {Univerzitet u Novom Sadu, U\v{c}iteljski fakultet na ma\djarskom nastavnom jeziku u Subotici}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }
@article{article, author = {Bori\'{c}, Edita}, editor = {G\'{e}za Cz\'{e}kus, \'{E}.}, year = {2016}, pages = {231-239}, keywords = {pedagogical competences, primary education, compe tent teacher, professional training}, isbn = {978-86-8709 71-7}, title = {Assessment of the ac quired pedagogical c ompetencies of teach ers of primary education after grad uation and professio nal training}, keyword = {pedagogical competences, primary education, compe tent teacher, professional training}, publisher = {Univerzitet u Novom Sadu, U\v{c}iteljski fakultet na ma\djarskom nastavnom jeziku u Subotici}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font