Pregled bibliografske jedinice broj: 847110
Mišljenje učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka u nastavi hrvatskoga jezika: kvalitativna analiza
Mišljenje učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka u nastavi hrvatskoga jezika: kvalitativna analiza // Napredak (Zagreb), 157 (2016), 3; 361-377 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 847110 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mišljenje učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka u nastavi hrvatskoga jezika: kvalitativna analiza
(Primary Teachers` Opinions on Implementing Drama Activities in Croatian Language Teaching: Qualitative Analysis)
Autori
Vukojević, Zrinka
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 157
(2016), 3;
361-377
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
dramski odgoj ; dramski postupci ; hrvatski jezik ; kvalitativna analiza
(drama education ; drama activities ; Croatian language ; qualitative analysis)
Sažetak
U Hrvatskoj, dramski odgoj ima svoju relativno dugu tradiciju, no rijetka su istraživanja o njegovoj primjeni i učincima. Dramski odgoj ima široku primjenu u odgojno-obrazovnom procesu i to najčešće kao nastavna metoda u nastavi hrvatskoga jezika. U ovom radu prikazani su rezultati kvalitativne analize intervuja učitelja razredne nastave (N=9) koji se odnose na njihovo iskustvo primjene dramskih postupaka u sklopu šireg eksperimentalnog istraživanja. Rezultati kvalitativne analize intervjua kojim se pokušao dobiti uvid u iskustvo i doživljaj učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka pokazuju pozitivno mišljenje o provedbi i učinku kod učenika i kod učitelja pri implementaciji istih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija