Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 847110

Mišljenje učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka u nastavi hrvatskoga jezika: kvalitativna analiza


Vukojević, Zrinka
Mišljenje učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka u nastavi hrvatskoga jezika: kvalitativna analiza // Napredak (Zagreb), 157 (2016), 3; 361-377 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 847110 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mišljenje učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka u nastavi hrvatskoga jezika: kvalitativna analiza
(Primary Teachers` Opinions on Implementing Drama Activities in Croatian Language Teaching: Qualitative Analysis)

Autori
Vukojević, Zrinka

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 157 (2016), 3; 361-377

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
dramski odgoj ; dramski postupci ; hrvatski jezik ; kvalitativna analiza
(drama education ; drama activities ; Croatian language ; qualitative analysis)

Sažetak
U Hrvatskoj, dramski odgoj ima svoju relativno dugu tradiciju, no rijetka su istraživanja o njegovoj primjeni i učincima. Dramski odgoj ima široku primjenu u odgojno-obrazovnom procesu i to najčešće kao nastavna metoda u nastavi hrvatskoga jezika. U ovom radu prikazani su rezultati kvalitativne analize intervuja učitelja razredne nastave (N=9) koji se odnose na njihovo iskustvo primjene dramskih postupaka u sklopu šireg eksperimentalnog istraživanja. Rezultati kvalitativne analize intervjua kojim se pokušao dobiti uvid u iskustvo i doživljaj učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka pokazuju pozitivno mišljenje o provedbi i učinku kod učenika i kod učitelja pri implementaciji istih.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zrinka Vukojević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vukojević, Zrinka
Mišljenje učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka u nastavi hrvatskoga jezika: kvalitativna analiza // Napredak (Zagreb), 157 (2016), 3; 361-377 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Vukojević, Z. (2016) Mišljenje učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka u nastavi hrvatskoga jezika: kvalitativna analiza. Napredak (Zagreb), 157 (3), 361-377.
@article{article, author = {Vukojevi\'{c}, Zrinka}, year = {2016}, pages = {361-377}, keywords = {dramski odgoj, dramski postupci, hrvatski jezik, kvalitativna analiza}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {157}, number = {3}, issn = {1330-0059}, title = {Mi\v{s}ljenje u\v{c}itelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka u nastavi hrvatskoga jezika: kvalitativna analiza}, keyword = {dramski odgoj, dramski postupci, hrvatski jezik, kvalitativna analiza} }
@article{article, author = {Vukojevi\'{c}, Zrinka}, year = {2016}, pages = {361-377}, keywords = {drama education, drama activities, Croatian language, qualitative analysis}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {157}, number = {3}, issn = {1330-0059}, title = {Primary Teachers` Opinions on Implementing Drama Activities in Croatian Language Teaching: Qualitative Analysis}, keyword = {drama education, drama activities, Croatian language, qualitative analysis} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font