Pregled bibliografske jedinice broj: 847107
Stavovi studenata nastavničkih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama
Stavovi studenata nastavničkih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 847107 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi studenata nastavničkih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama
(Student teachers' attitudes towards the inclusion of children with special educational needs)
Autori
Babić, Marilena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
30.11
Godina
2016
Stranica
51
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
odgoj; obrazovanje; inkluzija; studenti; učitelji; nastavnici. učenici s posebnim potrebama; djeca s teškoćama; darovita djeca; talentirana djeca
(education; inclusion; students; educators; teachers; students with special needs; students with disabillities; gifted students; talented students)
Sažetak
Inkluzija djece s posebnim potrebama jedna je od temeljnih pretpostavki suvremenog odgoja i obrazovanja. Svakodnevni rad učitelja i nastavnika uključuje prilagodbu sadržaja, metoda i oblika rada prema sposobnostima učenika s posebnim potrebama. Kako bi u tome uspjeli, studenti nastavničkih studija trebali bi nakon studija posjedovati vještine i sposobnosti za rad djecom s posebnim odgojno- obrazovnim potrebama, što podrazumijeva da moraju imati i pozitivne stavove prema inkluziji takve djece. Ovim se istraživanjem u sklopu diplomskog rada želio ispitati utjecaj spola, dobi, razine studija i pohađanja kolegija o posebnim potrebama na samoprocjenu stavova studenata nastavničkih studija prema inkluziji učenika s posebnim potrebama. Istraživanje je pokazalo da se oni studenti koji su pohađali kolegij o posebnim potrebama osjećaju spremniji za rad s tim učenicima. Štoviše, oni studenti koji su pohađali kolegij o posebnim potrebama procijenili su se spremnijima na sudjelovanje i kompetentnijima za rad u socijalnoj inkluziji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija