Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 847107

Stavovi studenata nastavničkih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama


Babić, Marilena
Stavovi studenata nastavničkih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 847107 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi studenata nastavničkih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama
(Student teachers' attitudes towards the inclusion of children with special educational needs)

Autori
Babić, Marilena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
30.11

Godina
2016

Stranica
51

Mentor
Batarelo Kokić, Ivana

Ključne riječi
odgoj; obrazovanje; inkluzija; studenti; učitelji; nastavnici. učenici s posebnim potrebama; djeca s teškoćama; darovita djeca; talentirana djeca
(education; inclusion; students; educators; teachers; students with special needs; students with disabillities; gifted students; talented students)

Sažetak
Inkluzija djece s posebnim potrebama jedna je od temeljnih pretpostavki suvremenog odgoja i obrazovanja. Svakodnevni rad učitelja i nastavnika uključuje prilagodbu sadržaja, metoda i oblika rada prema sposobnostima učenika s posebnim potrebama. Kako bi u tome uspjeli, studenti nastavničkih studija trebali bi nakon studija posjedovati vještine i sposobnosti za rad djecom s posebnim odgojno- obrazovnim potrebama, što podrazumijeva da moraju imati i pozitivne stavove prema inkluziji takve djece. Ovim se istraživanjem u sklopu diplomskog rada želio ispitati utjecaj spola, dobi, razine studija i pohađanja kolegija o posebnim potrebama na samoprocjenu stavova studenata nastavničkih studija prema inkluziji učenika s posebnim potrebama. Istraživanje je pokazalo da se oni studenti koji su pohađali kolegij o posebnim potrebama osjećaju spremniji za rad s tim učenicima. Štoviše, oni studenti koji su pohađali kolegij o posebnim potrebama procijenili su se spremnijima na sudjelovanje i kompetentnijima za rad u socijalnoj inkluziji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Babić, Marilena
Stavovi studenata nastavničkih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Babić, M. (2016) 'Stavovi studenata nastavničkih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Babi\'{c}, Marilena}, year = {2016}, pages = {51}, keywords = {odgoj, obrazovanje, inkluzija, studenti, u\v{c}itelji, nastavnici. u\v{c}enici s posebnim potrebama, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama, darovita djeca, talentirana djeca}, title = {Stavovi studenata nastavni\v{c}kih studija o inkluziji djece s posebnim potrebama}, keyword = {odgoj, obrazovanje, inkluzija, studenti, u\v{c}itelji, nastavnici. u\v{c}enici s posebnim potrebama, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama, darovita djeca, talentirana djeca}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Babi\'{c}, Marilena}, year = {2016}, pages = {51}, keywords = {education, inclusion, students, educators, teachers, students with special needs, students with disabillities, gifted students, talented students}, title = {Student teachers' attitudes towards the inclusion of children with special educational needs}, keyword = {education, inclusion, students, educators, teachers, students with special needs, students with disabillities, gifted students, talented students}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font