Pregled bibliografske jedinice broj: 847106
E-učenje u visokoškolskom obrazovanju
E-učenje u visokoškolskom obrazovanju, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 847106 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-učenje u visokoškolskom obrazovanju
(E-learning in Higher Education)
Autori
Jurjević, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
30.11
Godina
2016
Stranica
69
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
e-učenje; visokoškolsko obrazovanje; informacijska pismenost; stavovi studenata
(e-learning; higher education; technological literacy; students' attitudes)
Sažetak
Uz neprekidan razvoj tehnologije te ubrzan protok informacija, ne čudi kako i stopa korištenja informacijsko komunikacijskih tehnologija naglo raste. Tehnološke promjene zahvaćaju čitavo društvo, pa tako i odgojno- obrazovne ustanove, s naglaskom na visoko školstvo. Od visokoškolskih ustanova traži se napredak, promjena, nova rješenja problema, kao i prijelaz s tradicionalnog pristupa nastavi na onaj suvremeni, u kojemu če učenik biti glavna figura odgojno obrazovnog procesa. Kako se mrežne tehnologije razvijaju, tako se razvija i e-učenje. E-učenje se danas koristi vrlo često, ponajviše iz razloga što je vrlo fleksibilno i pristupačno, sam korisnik ima mogućnost organizacije učenja te vlastitog vremena. Iz navedenog se da zaključiti kako pojedinac mora biti informacijski pismen te kompetentan, kako bi mogao učiti i opstati u današnjem svijetu. U ovom radu daje se pregled svjetske literature, kao i pregled rezultata dobivenih na istraživanju provedenom nad studentima četiri fakulteta u gradu Splitu. Ispituje se samoprocjena poznavanja mrežnih pedagoških sadržaja studenata, učestalost korištenja tehnologije u akademske svrhe, percepcija učenja putem društvenih medija, te stavovi studenata prema integriranom učenju uz pomoć informacijsko komunikacijskih tehnologija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija