Pregled bibliografske jedinice broj: 846051
Socijalni CRM u središtu inovativnog procesa
Socijalni CRM u središtu inovativnog procesa // Tiskarstvo & Dizajn 2016 / Vujić Žiljak, Jana (ur.).
Zagreb: Akademija tehničkih znanosti Hrvatske (HATZ), 2016. str. 44-44 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 846051 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Socijalni CRM u središtu inovativnog procesa
(Social CRM in a center of innovation process)
Autori
Žagar, Marinko ; Alić, Marta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Tiskarstvo & Dizajn 2016
/ Vujić Žiljak, Jana - Zagreb : Akademija tehničkih znanosti Hrvatske (HATZ), 2016, 44-44
ISBN
978-953-7064-33-4
Skup
Tiskarstvo & Dizajn 2016
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30.03.2016. - 31.03.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Upravljanje s kupcima ; socijalni mediji ; socijalni CRM ; inovacija
(Customers management ; social media ; social CRM ; innovation)
Sažetak
Nove digitalne tehnologije dovele su do novih načina komunikacije korisnika koji su stalno online, povezani i donose odluke o kupovini prema drugačijim obrascima od dosadašnjih. Sa sve većim mogućnostima interakcije i kanalima informiranja raste i izazov za kompanije da se prilagode novonastalim odnosima i iskoriste iste u stvaranju te pozicioniranju svojeg mjesta na tržištu. Korištenjem novih alata u svom poslovanju one mogu iskoristiti doprinos korisnika kao polugu u stvaranju novih vrijednosti i proizvoda i usluga koje će biti usmjerene upravo na njihove želje. Kao rezultat formira se suradnja koja mijenja sam proces inovacije u konačnici te stvara nove oblike poslovnih modela na način koji je opisan u ovom radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu