Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 846051

Socijalni CRM u središtu inovativnog procesa


Žagar, Marinko; Alić, Marta
Socijalni CRM u središtu inovativnog procesa // Tiskarstvo & Dizajn 2016 / Vujić Žiljak, Jana (ur.).
Zagreb: Akademija tehničkih znanosti Hrvatske (HATZ), 2016. str. 44-44 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 846051 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Socijalni CRM u središtu inovativnog procesa
(Social CRM in a center of innovation process)

Autori
Žagar, Marinko ; Alić, Marta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Tiskarstvo & Dizajn 2016 / Vujić Žiljak, Jana - Zagreb : Akademija tehničkih znanosti Hrvatske (HATZ), 2016, 44-44

ISBN
978-953-7064-33-4

Skup
Tiskarstvo & Dizajn 2016

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30.03.2016. - 31.03.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Upravljanje s kupcima ; socijalni mediji ; socijalni CRM ; inovacija
(Customers management ; social media ; social CRM ; innovation)

Sažetak
Nove digitalne tehnologije dovele su do novih načina komunikacije korisnika koji su stalno online, povezani i donose odluke o kupovini prema drugačijim obrascima od dosadašnjih. Sa sve većim mogućnostima interakcije i kanalima informiranja raste i izazov za kompanije da se prilagode novonastalim odnosima i iskoriste iste u stvaranju te pozicioniranju svojeg mjesta na tržištu. Korištenjem novih alata u svom poslovanju one mogu iskoristiti doprinos korisnika kao polugu u stvaranju novih vrijednosti i proizvoda i usluga koje će biti usmjerene upravo na njihove želje. Kao rezultat formira se suradnja koja mijenja sam proces inovacije u konačnici te stvara nove oblike poslovnih modela na način koji je opisan u ovom radu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Marta Alić (autor)

Avatar Url Marinko Žagar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Žagar, Marinko; Alić, Marta
Socijalni CRM u središtu inovativnog procesa // Tiskarstvo & Dizajn 2016 / Vujić Žiljak, Jana (ur.).
Zagreb: Akademija tehničkih znanosti Hrvatske (HATZ), 2016. str. 44-44 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
Žagar, M. & Alić, M. (2016) Socijalni CRM u središtu inovativnog procesa. U: Vujić Žiljak, J. (ur.)Tiskarstvo & Dizajn 2016.
@article{article, author = {\v{Z}agar, Marinko and Ali\'{c}, Marta}, editor = {Vuji\'{c} \v{Z}iljak, J.}, year = {2016}, pages = {44-44}, keywords = {Upravljanje s kupcima, socijalni mediji, socijalni CRM, inovacija}, isbn = {978-953-7064-33-4}, title = {Socijalni CRM u sredi\v{s}tu inovativnog procesa}, keyword = {Upravljanje s kupcima, socijalni mediji, socijalni CRM, inovacija}, publisher = {Akademija tehni\v{c}kih znanosti Hrvatske (HATZ)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{Z}agar, Marinko and Ali\'{c}, Marta}, editor = {Vuji\'{c} \v{Z}iljak, J.}, year = {2016}, pages = {44-44}, keywords = {Customers management, social media, social CRM, innovation}, isbn = {978-953-7064-33-4}, title = {Social CRM in a center of innovation process}, keyword = {Customers management, social media, social CRM, innovation}, publisher = {Akademija tehni\v{c}kih znanosti Hrvatske (HATZ)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font