Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 845994

Vrijednost za potrošača kod sudjelovanja u kreiranju u digitalnom okruženju


Romanović, Lana
Vrijednost za potrošača kod sudjelovanja u kreiranju u digitalnom okruženju, 2016., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 845994 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vrijednost za potrošača kod sudjelovanja u kreiranju u digitalnom okruženju
(Value for consumers with participation in creating products in the digital enviroment)

Autori
Romanović, Lana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
22.09

Godina
2016

Stranica
77

Mentor
Škare, Vatroslav

Ključne riječi
Vrijednost za potrošača; masovna kastomizacija; marketing odnosa
(Customer value; mass customization; relationship marketing)

Sažetak
Rad analizira vrijednost za potrošača kod sudjelovanja u kreiranju proizvoda u digitalnom okruženju te pruža uvid u načine ostvarivanja masovne kastomizacije koja pomaže poduzećima da brže usvoje promjene u trendovima te prilagode ponudu. Cilj rada je istražiti važnost stvaranja dodatne vrijednosti potrošaču, načine najefikasnije isporuke i komunikacije vrijednosti na kojima poduzeća temelje dugoročne odnose s potrošačima kako bi održala poziciju na tržištu. U istraživačkom dijelu rada predstavljeni su rezultati izviđajnog kvalitativnog istraživanja percepcija potrošača o vrijednosti kod sudjelovanja u kreiranju proizvoda u digitalnom okruženju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Škare (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Romanović, Lana
Vrijednost za potrošača kod sudjelovanja u kreiranju u digitalnom okruženju, 2016., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
Romanović, L. (2016) 'Vrijednost za potrošača kod sudjelovanja u kreiranju u digitalnom okruženju', diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Romanovi\'{c}, Lana}, year = {2016}, pages = {77}, keywords = {Vrijednost za potro\v{s}a\v{c}a, masovna kastomizacija, marketing odnosa}, title = {Vrijednost za potro\v{s}a\v{c}a kod sudjelovanja u kreiranju u digitalnom okru\v{z}enju}, keyword = {Vrijednost za potro\v{s}a\v{c}a, masovna kastomizacija, marketing odnosa}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Romanovi\'{c}, Lana}, year = {2016}, pages = {77}, keywords = {Customer value, mass customization, relationship marketing}, title = {Value for consumers with participation in creating products in the digital enviroment}, keyword = {Customer value, mass customization, relationship marketing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font