Pregled bibliografske jedinice broj: 845994
Vrijednost za potrošača kod sudjelovanja u kreiranju u digitalnom okruženju
Vrijednost za potrošača kod sudjelovanja u kreiranju u digitalnom okruženju, 2016., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 845994 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrijednost za potrošača kod sudjelovanja u kreiranju u digitalnom okruženju
(Value for consumers with participation in creating products in the digital enviroment)
Autori
Romanović, Lana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
22.09
Godina
2016
Stranica
77
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
Vrijednost za potrošača; masovna kastomizacija; marketing odnosa
(Customer value; mass customization; relationship marketing)
Sažetak
Rad analizira vrijednost za potrošača kod sudjelovanja u kreiranju proizvoda u digitalnom okruženju te pruža uvid u načine ostvarivanja masovne kastomizacije koja pomaže poduzećima da brže usvoje promjene u trendovima te prilagode ponudu. Cilj rada je istražiti važnost stvaranja dodatne vrijednosti potrošaču, načine najefikasnije isporuke i komunikacije vrijednosti na kojima poduzeća temelje dugoročne odnose s potrošačima kako bi održala poziciju na tržištu. U istraživačkom dijelu rada predstavljeni su rezultati izviđajnog kvalitativnog istraživanja percepcija potrošača o vrijednosti kod sudjelovanja u kreiranju proizvoda u digitalnom okruženju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija