Pregled bibliografske jedinice broj: 845985
Upravljanje sadržajem u internetskom marketingu na poslovnom tržištu
Upravljanje sadržajem u internetskom marketingu na poslovnom tržištu, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 845985 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje sadržajem u internetskom marketingu na poslovnom tržištu
(Managing Content as a Part of B2B Internet Marketing)
Autori
Skelin, Zrinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
30.09
Godina
2015
Stranica
42
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
Sadržaj; upravljanje sadržajem; poslovno tržište; B2B
(Content; content management; business market; B2B)
Sažetak
Radom se nastoji prikazati upravljanje sadržajem na internetskom marketingu poduzeća na poslovnom tržištu. Radom se definira sadržaj, tko ga i na koji način razvija, a teorija se potkrepljuje već provedenim istraživanjima. U radu su analizirane web stranice poduzeća koja posluju u Hrvatskoj, a cilj analize jest utvrditi jesu li poduzeća prepoznala mogućnost interneta kao važnog alata. Rad je podijeljen u pet poglavlja. Uvodno ukratko upoznaje čitatelja s predmetom i ciljevima rada te izvorima i metodama prikupljanja podataka. U drugom poglavlju su obrađena obilježja i korisnici poslovnih tržišta u internetskom okruženju te razlika u odnosu na tržište krajnje potrošnje. U trećem se poglavlju definira sadržaj i oblici sadržaja na internetu te se objašnjava razvoj sadržaja na društvenim mrežama kao i važna uloga osobe koja kreira sadržaj. Četvrto se poglavlje odnosi na pregled provedene analize, a peto poglavlje donosi zaključak rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija