Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 845985

Upravljanje sadržajem u internetskom marketingu na poslovnom tržištu


Skelin, Zrinka
Upravljanje sadržajem u internetskom marketingu na poslovnom tržištu, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 845985 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje sadržajem u internetskom marketingu na poslovnom tržištu
(Managing Content as a Part of B2B Internet Marketing)

Autori
Skelin, Zrinka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
30.09

Godina
2015

Stranica
42

Mentor
Škare, Vatroslav

Ključne riječi
Sadržaj; upravljanje sadržajem; poslovno tržište; B2B
(Content; content management; business market; B2B)

Sažetak
Radom se nastoji prikazati upravljanje sadržajem na internetskom marketingu poduzeća na poslovnom tržištu. Radom se definira sadržaj, tko ga i na koji način razvija, a teorija se potkrepljuje već provedenim istraživanjima. U radu su analizirane web stranice poduzeća koja posluju u Hrvatskoj, a cilj analize jest utvrditi jesu li poduzeća prepoznala mogućnost interneta kao važnog alata. Rad je podijeljen u pet poglavlja. Uvodno ukratko upoznaje čitatelja s predmetom i ciljevima rada te izvorima i metodama prikupljanja podataka. U drugom poglavlju su obrađena obilježja i korisnici poslovnih tržišta u internetskom okruženju te razlika u odnosu na tržište krajnje potrošnje. U trećem se poglavlju definira sadržaj i oblici sadržaja na internetu te se objašnjava razvoj sadržaja na društvenim mrežama kao i važna uloga osobe koja kreira sadržaj. Četvrto se poglavlje odnosi na pregled provedene analize, a peto poglavlje donosi zaključak rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Škare (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Skelin, Zrinka
Upravljanje sadržajem u internetskom marketingu na poslovnom tržištu, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
Skelin, Z. (2015) 'Upravljanje sadržajem u internetskom marketingu na poslovnom tržištu', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Skelin, Zrinka}, year = {2015}, pages = {42}, keywords = {Sadr\v{z}aj, upravljanje sadr\v{z}ajem, poslovno tr\v{z}i\v{s}te, B2B}, title = {Upravljanje sadr\v{z}ajem u internetskom marketingu na poslovnom tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {Sadr\v{z}aj, upravljanje sadr\v{z}ajem, poslovno tr\v{z}i\v{s}te, B2B}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Skelin, Zrinka}, year = {2015}, pages = {42}, keywords = {Content, content management, business market, B2B}, title = {Managing Content as a Part of B2B Internet Marketing}, keyword = {Content, content management, business market, B2B}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font