Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 845980

Upravljanje razvojem proizvoda u duhanskoj industriji


Hrvatin, David
Upravljanje razvojem proizvoda u duhanskoj industriji, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 845980 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje razvojem proizvoda u duhanskoj industriji
(Managing of product development in the tobacco industry)

Autori
Hrvatin, David

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
28.09

Godina
2015

Stranica
55

Mentor
Škare, Vatroslav

Ključne riječi
Upravljanje razvojem proizvoda; duhanska industrija
(Management of product development; tobacco industry)

Sažetak
Proizvod, kao dio marketinškog miksa, jedan je od ključnih elemenata poslovanja proizvodnih poduzeća. S ciljem uspješnog upravljanja proizvodima tijekom razvoja i životnog ciklusa, poduzeće je dužno primjenjivati standarde te provoditi korake ispravnim redoslijedom. Od inicijalne ideje pa sve do izlaska na tržište, pred poduzećem je izazovno razdoblje u kojem treba detaljno istražiti potrebe i želje potrošača, definirati interesne skupine i strategiju proizvoda te koordinirati daljnje faze. Razvoj proizvoda dugotrajan je i zahtjevan proces, s nesigurnim ishodom, u kojem marketinški stručnjaci trebaju donijeti odgovarajuće odluke s ciljem ostvarenja dodatne vrijednosti, odnosno smanjenja rizika isplativosti investicije. Upravljanje razvojem proizvoda još je i kompliciranije kada proizvod, zbog svojih karakteristika, izaziva negodovanje i otpor dijela javnosti. Najbolji primjer je duhanska industrija, čiji su proizvodi štetni za zdravlje, a koji su, s druge strane, na tržištu vrlo dobro prihvaćeni i omogućuju poduzećima stvaranje značajnih profita. Predmet završnog rada je upravljanje proizvodom na primjeru duhanske industrije. Radom se definira proizvod i njegova tržišna obilježja, analizira pojedina faza razvoja novog proizvoda, opisuje duhanska industrija te razvoj novog proizvoda na primjeru poduzeća TDR.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Škare (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hrvatin, David
Upravljanje razvojem proizvoda u duhanskoj industriji, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
Hrvatin, D. (2015) 'Upravljanje razvojem proizvoda u duhanskoj industriji', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hrvatin, David}, year = {2015}, pages = {55}, keywords = {Upravljanje razvojem proizvoda, duhanska industrija}, title = {Upravljanje razvojem proizvoda u duhanskoj industriji}, keyword = {Upravljanje razvojem proizvoda, duhanska industrija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hrvatin, David}, year = {2015}, pages = {55}, keywords = {Management of product development, tobacco industry}, title = {Managing of product development in the tobacco industry}, keyword = {Management of product development, tobacco industry}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font