Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 845939

Primjena V-dijagrama u rješavanju matematičkih problema


Juričić Devčić, Marija
Primjena V-dijagrama u rješavanju matematičkih problema // Zbornik sažetaka radova - 7. kongres nastavnika matematike RH / Soucie, Tanja ; Svedrec, Renata (ur.).
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo, 2016. str. 80-80 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 845939 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena V-dijagrama u rješavanju matematičkih problema
(The use of V-diagram in mathematical problem solving)

Autori
Juričić Devčić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Zbornik sažetaka radova - 7. kongres nastavnika matematike RH / Soucie, Tanja ; Svedrec, Renata - Zagreb : Hrvatsko matematičko društvo, 2016, 80-80

ISBN
978-953-6862-27-6

Skup
7. kongres nastavnika matematike RH

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 29.06.2016. - 01.07.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
vizualizacija znanja ; obrazovanje ; V-dijagram ; matematika ; rješavanje matematičkih problema
(knowledge visualization ; education ; V-diagram ; mathematics ; mathematical problem solving)

Sažetak
U posljednje vrijeme razvijeni su brojni alati za vizualizaciju znanja koji sve više imaju primjenu i u obrazovanju. Među različitim oblicima vizualizacije znanja, V-dijagram se ističe kao alat koji poboljšava metakognitivne sposobnosti učenika. V-dijagram je specifična vrsta kognitivne mape sa zadanom strukturom. U osnovi, V-dijagram je tehnika učenja zasnovana na teoriji konstruktivizma, usmjerena prema učeniku te učenju istraživanjem i otkrivanjem. Taj alat omogućava učenicima razumjeti kako su događaji, procesi ili predmeti smisleno povezani, s ciljem da percipiraju spregu između onoga što je poznato i ono što tek treba otkriti i razumjeti u rješavanju nekog problema. V-dijagram strukturalno i vizualno povezuje metodološke aspekte neke aktivnosti s njenim temeljnim konceptualnim aspektima, oslanjajući se pritom na značajnu ulogu pojmova u učenju i pamćenju. V- dijagram ima dvije strane: konceptualnu (znanje) i metodološku (procesi). Obje strane su interakcijski povezane i ovisne, za što su odgovorna fokusna pitanja izravno povezana s događajima i/ili objektima. Događaji i/ili objekti su od izuzetne važnosti za formuliranje istraživačkih fokusnih pitanja, a samim tim i za daljnju interakciju među komponentama povezanima s konceptualnom i metodološkom stranom dijagrama. U matematici se V-dijagram uspješno koristi u rješavanju matematičkih problema.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Juričić-Devčić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Juričić Devčić, Marija
Primjena V-dijagrama u rješavanju matematičkih problema // Zbornik sažetaka radova - 7. kongres nastavnika matematike RH / Soucie, Tanja ; Svedrec, Renata (ur.).
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo, 2016. str. 80-80 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Juričić Devčić, M. (2016) Primjena V-dijagrama u rješavanju matematičkih problema. U: Soucie, T. & Svedrec, R. (ur.)Zbornik sažetaka radova - 7. kongres nastavnika matematike RH.
@article{article, author = {Juri\v{c}i\'{c} Dev\v{c}i\'{c}, Marija}, year = {2016}, pages = {80-80}, keywords = {vizualizacija znanja, obrazovanje, V-dijagram, matematika, rje\v{s}avanje matemati\v{c}kih problema}, isbn = {978-953-6862-27-6}, title = {Primjena V-dijagrama u rje\v{s}avanju matemati\v{c}kih problema}, keyword = {vizualizacija znanja, obrazovanje, V-dijagram, matematika, rje\v{s}avanje matemati\v{c}kih problema}, publisher = {Hrvatsko matemati\v{c}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Juri\v{c}i\'{c} Dev\v{c}i\'{c}, Marija}, year = {2016}, pages = {80-80}, keywords = {knowledge visualization, education, V-diagram, mathematics, mathematical problem solving}, isbn = {978-953-6862-27-6}, title = {The use of V-diagram in mathematical problem solving}, keyword = {knowledge visualization, education, V-diagram, mathematics, mathematical problem solving}, publisher = {Hrvatsko matemati\v{c}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font