Pregled bibliografske jedinice broj: 845813
Primjena upravljanja odnosima s klijentima u hrvatskim tvrtkama
Primjena upravljanja odnosima s klijentima u hrvatskim tvrtkama, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike Varaždin, Varaždin
CROSBI ID: 845813 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena upravljanja odnosima s klijentima u hrvatskim tvrtkama
(The Use of CRM in Croatian Companies)
Autori
Šlibar, Barbara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike Varaždin
Mjesto
Varaždin
Datum
22.09
Godina
2014
Stranica
51
Mentor
Gerić, Sandro
Ključne riječi
crm
Sažetak
Korištenje CRM sustava za upravljanje odnosima sa klijentima (kako postojećim klijetima tako i potencijalnim kupcima) jedan je od načina kako menadžeri mogu najbolje iskoristiti vlastite resurse. Svaka tvrtka bez obzira koje usluge ili proizvode nudila treba imati jasnu strategiju kako bi stvorila klijente i ostvarila željeni rezultat. Stupanj primjene upravljanja odnosima s klijentima prikazat ćemo korištenjem analize slučaja i tehnike anketiranja. Analizom slučaja pokušat ćemo prikazati makroekonomsku situaciju koja je temelj za gospodarsku aktivnost, vanjsko okruženje poduzeća (konkurenti, veličina tržišta, zakonski propisi i slično), unutarnju okolinu poduzeća (kultura poduzeća, strategije i slično), uključiti grafička ili vizualna pomagala. Tehniku anketiranja koristit ćemo direktno ili indirektno kako bi prikupili podatke o stavovima, mišljenima ispitanika. U radu ćemo spomenuti i opisati tvrtke koje su uvele CRM te kako se to kod njih odvija. Tko ima korist od uvođenja CRM u poduzeće (prodaja, marketing, logistika ili netko četvrti).
Izvorni jezik
Hrvatski